OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en en medarbetare som kan stötta upp i både administrativa och praktiska arbetsuppgifter under vintern/våren 2023. Är du en utåtriktad person med högt kundfokus, som både kan ge våra gäster ett välkomnande bemötande och vara en god lagspelare i ditt arbetsteam - då kan du vara personen vi söker!
7A består av två olika affärsområden; Conference & Event och Office & Lounge och vi driver fyra anläggningar i centrala Stockholm. Vill du veta mer om vilka vi är och vad vi gör kan du läsa vidare här (https://7a.se/). Vår kultur bygger på omtanke, engagemang och glädje och vår vision är att skapa en upplevelse utöver det förväntade genom att vara personliga, välkomnande och innovativa.
Om tjänsten
Huvuduppgiften i rollen är att assistera och avlasta konferens- och kontorsavdelningarna i drift, såväl som med administrativa uppgifter. I arbetsuppgifterna ingår
- Hantering av bud och leveranser till anläggningarna
- Iordningställande av lokaler för kontor och konferens
- Drift- och underhållsarbete i våra lokaler
- Systematiskt brandskyddsarbete (SBA)
- Hantering av administrativa uppgifter gällande ärendehantering
- Hantering av slutdokumentation för ombyggnationer mot 7As fastighetsägare
- Uppdatera och hantera mallar för kontor, konferens och reception
- Ge support och service till kontors- och konferensgäster
Vissa arbetsuppgifter kan vara fysiskt krävande.
Prioriterade förmågor
- God social förmåga, med stark känsla för bemötande, service och att leverera en kundupplevelse utöver det förväntade
- Lösningsorienterad och handlingskraftig med god simultankapacitet/van att växla mellan olika uppgifter
- Noggrann och ansvarstagande/självgående
- Samarbete, trivas både i grupp och med självständigt arbete
Prioriterad kunskap/erfarenhet
- Erfarenhet från servicebranschen och gästbemötande
- Erfarenhet av enklare reparations- och underhållsarbeten
- Goda kunskaper i administrativa system, Office samt IT-kunskap för att kunna ge kundsupport
- Goda kunskaper i (minst) engelska
Anställningsform: Visstidsanställning till och med 15 maj 2023, med möjlighet till förlängning
Sista ansökningsdatum: 23 januari, urval sker löpande, så skicka in ansökan direkt!
För ytterligare information vänligen kontakta
Eva Bloch, Head of People & Culture Tel 08 586 107 24
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Eva Bloch
0703425722