OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med på en otroligt spännande resa tillsammans med ett engagerat och drivet team i Social Eatertainment Group? Vi kommer under de närmaste åren ha en stor tillväxt, både med våra befintliga varumärken O´Learys, Harrys och Sing Sing Karaoke, men eventuellt även med ytterligare varumärken. För att säkerställa att vi når våra mål arbetar vi datadrivet för att ständigt öka lönsamheten hos våra franchisetagare och gästnöjdheten hos våra gäster - detta speglar alla beslut vi tar.
Vi söker nu en kollega som ska stötta våra franchisetagare i deras byggprojekt samt internt samordna, förvalta och utveckla alla aspekter av design och byggprocessen. Detta inkluderar koordinering, hjälp med budgetering och tidsplanering samt övervakning av de konceptuella delarna av byggprojekten.
Vi letar efter dig som uppskattar att arbeta i tydliga koncept, som är strukturerad och noggrann, duktig i skrift i både engelska och svenska. Du gillar att jobba i en dynamisk roll på resande fot med mycket eget ansvar. Du är noga med detaljer, du är serviceinriktad, administrativt lagd och självgående.
Jobbsammanfattning: Construction Support Manager (CSM) ansvarar för att stötta våra franchisetagare i deras byggprojekt samt internt samordna, förvalta och utveckla alla aspekter av design och byggprocessen. Detta inkluderar koordinering, hjälp med budgetering och tidsplanering samt övervakning av de konceptuella delarna av byggprojekten.
Rollen ansvarar även för förvaltning och utveckling av våra designmanualer.
Tjänsten utgår från Stockholm (eller efter överenskommelse) men den största delen av tjänsten sker på resande fot vid platsbesök på restaurangerna.
Ansvarsområden:
- Hjälpa våra franchisetagare att planera, organisera och färdigställa kostnadseffektiva byggprojekt från start till slut. Övervaka och se till att projekten slutförs inom ramarna för våra konceptuella standarder.
- Förvalta och utveckla våra interna processer kring byggnation och renovering
- Kommunicera med franchisetagare, leverantörer, arkitekter och andra intressenter för att säkerställa kvalitet och konceptefterlevnad i projekten.
- Förvalta och utveckla våra koncepts designmanualer tillsammans med Brand & Conceptavdelningen för att säkerställa kvalitet och koncept. Samt arbeta aktivt för att hålla ned kostnaderna i projekten till fördel för våra franchisetagare.
- Ansvarar för uppföljning och konceptuell besiktning av varje slutfört byggprojekt.
Egenskaper för att lyckas i denna roll:
- Du är kommunikativ och är van att möta människor från olika bakgrunder med olika erfarenheter.
- Du gillar att jobba i en dynamisk roll på resande fot med mycket eget ansvar.
- Du är strukturerad och klarar att hålla många olika bollar i luften samtidigt.
- Du strävar efter att ge bästa möjliga förutsättningar för våra franchisetagare att lyckas med kostnadseffektiva byggprojekt.
Kvalifikationer:
- Minst 3 års arbetslivserfarenhet av projektledning inom bygg, detaljhandel och/eller restauranginredning eller likvärdig erfarenhet.
- Det är meriterande om du har byggnadsteknisk kompetens samt förståelse för byggprojekt som helhet.
- Starka kommunikativa färdigheter. Flytande tal och skrift i både engelska och svenska.
- Förmåga att arbeta självständigt och samarbeta i en team-miljö.
- Erfarenhet av restaurangbranschen är mycket meriterande.
- Du har körkort
- Du behärskar office-paketet mycket väl
Skicka in din ansökan idag, gärna innan 18 Juni
Urval sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Personalchef Umit Canpinar
031-7115519
0707-286949
Personalchef Umit Canpinar
031-7115519
0707-286949
Fredrik Göransson
Jesper Liedstrand
Kockansvarig Thomas Aspholm
0703731848
Restaurangchef Fredrik Göransson
Restaurangsnsvarig Noor Al dulaimi
0722037375
Ägare Petra Granström
0703166552
Mikael Olsson
Ass.Restaurangchef Mikael Nyrén