OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Consultant Responsible till H&M’s IT-avdelningen
Nu söker vi en person som är serviceinriktad och har ett brinnande intresse och talang för att jobba med administration! Gillar du att vara spindeln i nätet? Är du även serviceorienterad, noggrann och lösningsorienterad? Då har vi en rolig roll för dig! Förutom administrativ kompetens och erfarenhet är det viktigt att personen har god förmåga att uttrycka sig i både svenska och engelska, framför allt skriftligt samt att du behärskar Office-paketet.
Eftersom rollen är bred med många kontaktytor, krävs att du har förmåga att kritiskt granska, analysera samt prioritera arbetsuppgifter så att arbetet blir utfört i rätt tid och med god kvalitet. I rollen som Consultant Responsible lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Administrera hela konsultupphandlingsprocessen från början till slut: registrera jobbannonser, intervjuer, skapa konton, beställningsutrustning för nya konsulter
- Interagera med offshore-leverantörer angående resursuppfyllelse på operativ nivå i enlighet med divisionens leverantörsstyrningsmodell
- Vara första linjestöd för alla konsulterelaterade frågor från konsulter eller andra intressenter
- Introducera, följa upp och avsluta konsulter
- Avtalshantering
- Administrera och se till att hela flödet i konsultprocessen följs från början till slut: registrera jobbannonser, skanna CV, schemalägg intervjuer, skapa konton, beställning av utrustning för nya konsulter
- Introducera, följa upp och avsluta konsulter
- Närvara vid möten med offshore leverantörer för att säkerhetsställa leveransen
- Finnas till som första linjestöd för alla konsultrelaterade frågor från konsulter eller andra intressenter
- Kommunicera och samarbeta med centrala konsultinköp
- Tätt samarbete med personalansvariga chefer för att få förståelse i vad teamet har för behov
- Sprid information till relevanta intressenter
- Säkerställa att H & M IT:s konsultupphandlingsprocess följs och förbättras vid behov
- Utbilda interna chefer i konsultupphandlingsprocessen
- Supportera interna beställare med övriga administrativa uppgifter
Den person vi söker:
- Är en stjärna på administration
- Goda kunskaper i Office 365 (Word, PowerPoint, Excel, SharePoint, Teams)
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
- Strukturerad och organiserad
- Kreativ och nytänkande
- Flexibel och förändringsbenägen
- Driven och leveranssäker
- Supporterande och serviceinriktad
- Prestigelös och positiv teamplayer
Meriterande:
- Kunskaper i Sourcing relaterade frågor som planering och rekrytering
- Erfarenhet av att arbeta med leverantörer
- Erfarenhet av att arbeta med offshore, både leverantörer och konsulter
- Erfarenhet från att arbeta i en IT-avdelning, med en hög nivå förståelse av roller och kompetenser i en IT-leverans
Startdatum:2018-11-19
Längd:2019-06-28 med möjlighet för ytterligare 6 månader
Plats:Stockholm
Arbetstid:100%
Språk:Svenska& Engelska
Tjänsten kommer att tillsättas omgående så skicka in din ansökan nu!
För frågor och funderingar maila rekrytering@miljonbemanning.se eller ring 08-400 227 50
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringsavdelningen
0840022750
Konsultchef