Consultant Responsible till internationellt modeföretag

Arbetsbeskrivning

MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.

Är du en driven och serviceinriktad person med en administrativ ådra? Är du även noggrann, lösningsorienterad och gillar att jobba med breda arbetsuppgifter med många kontaktytor? Då har vi en rolig roll för dig!

Förutom administrativ kompetens och erfarenhet är det viktigt att du behärskar Office-paketet och har en förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift både på svenska och engelska. För att lyckas i rollen som consultant responsible är det viktigt att prioritera arbetsuppgifter så att arbetet blir utfört i rätt tid och med god kvalitet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

 

Om Tjänsten Administrera hela konsultupphandlingsprocessen från början till slut: registrera jobbannonser, intervjuer, skapa konton, beställning av utrustning för nya konsulter etc.
Tätt samarbete med leveransansvariga, personalansvariga och offshore-leverantörer
Vara första linjestöd för alla konsulterelaterade frågor från konsulter eller andra intressenter
Introducera, följa upp och avsluta konsulter
Utbilda interna chefer i konsultupphandlingsprocessen
Din Profil
Goda kunskaper i Office 365 (Word, PowerPoint, Excel, SharePoint, Teams)
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
Strukturerad och organiserad
Kreativ och nytänkande
Flexibel och förändringsbenägen 
Meriterande Kunskaper i Sourcing relaterade frågor som planering och rekrytering
Erfarenhet av att arbeta med offshore, både leverantörer och konsulter
Ha en förståelse för roller och kompetenser inom en IT-verksamhet
 

Anställda hos MultiMind får: Kollektivavtalsenliga anställningsvillkor gällande lön, semesterlön, tjänstepension, sjukersättning, övertidskompensation, OB-tillägg, friskvårdsbidrag, 
En dedikerad konsultchef som kontinuerligt stämmer av din arbetssituation och finns tillgänglig för frågor kring din anställning och karriärutveckling.
Förmånliga företagsrabatter på gymkort
Delta i roliga evenemang och events. 
 

Om företaget: Företaget är ett stort globalt modeföretag med en spännande och internationell miljö. Uppdraget är på heltid, placeringen är i Marievik och start sker omgående. Möjlighet finns till förlängning av uppdraget.

 

Låter tjänsten intressant?

Då ansökningar behandlas löpande rekommenderar vi dig att skicka din ansökan snarast. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Henrik Hallgren
+46 8216720
Linda Hedbom
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 46
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Sebastian Vesterlund
+46 8 21 67 26
Linda Hedbom
+46 8 21 67 44

Sammanfattning

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


Office Assistant to HVDC

Office Assistant to HVDC

20 december 2024

Personalsamordnare till Gnosjö Trafik

Personalsamordnare till Gnosjö Trafik

20 december 2024

20 december 2024