OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
CIM har som huvuduppgift att ge företaget information om kundbeteende som driver affären och ger underlag för såväl operativa som strategiska beslut. Detta omfattar även att utveckla strategier som förbättrar verksamheten, ger nöjda kunder, ökar både försäljning och lönsamhet i de marknader som rör tjänsten. Denna tjänst rör företagets strategiska expansion i Syd- och Centralamerika.
Exempel på de olika arbetsområdena:
- Skapa enkäter och undersökningsunderlag via telefon/mail och fokusgrupper
- Kontaktperson för koncernen gentemot leverantörer inom området och marknad
- Ge företaget en kontinuerlig uppdaterad bild av kundbeteenden på respektive marknader
Utbildning
Gymnasium, eftergymnasial utbildning är önskvärt men inte ett krav.
Tidigare erfarenhet
3-5 års relevant arbetslivserfarenhet, där tidigare arbetslivserfarenhet från Syd- och Centralamerika är högst meriterande.
Kunskaper och färdigheter
Mycket god förståelse och erfarenhet av att arbeta med kundbeteende och kunskap om branschen. Erfarenhet av allmän kundservice är också meriterande.
Språkkunskaper
CIM behärskar spanska och koncernspråket engelska väl i både tal och skrift.
Personliga egenskaper
Driven, god samarbetsförmåga, kommunikativ och initiativrik. Du bör också vara strukturerad, noggrann och se helheten i arbetet samt ha humor.
Övrigt
Tjänsten innebär resor i stor utsträckning i marknader som rör tjänsten. Andra marknader kan bli aktuella i samband med expansionen.
Fitness24Seven är en av världens snabbast växande gymkedjor och riktar sig till den vanliga motionären som tycker att kvalitativ träning inte skall kosta en förmögenhet. På drygt tio år har de gått från att ha ett enda gym i Malmö till att ha över 230 anläggningar i 6 länder på 3 olika kontinenter. Som medlem på Fitness24Seven har du tillgång till alla anläggningar, i alla länder, dygnet runt. Dessutom ingår gruppträning och det finns även separat avdelning för tjejer.
Fitness24Seven har ett stort fokus kring CSR och arbetar bland annat mot organisationer som SOS-barnbyar. Värderingarna som genomsyrar företaget är long-term thinking, on the customers’ terms, learning organisation, cooperation makes the team and social responsibility.
Kontaktpersoner på detta företaget
Petra Sandström Johansson
0520-485836