Consumer Insight Manager (CIM)

Arbetsbeskrivning

CIM’s main task is to provide the company with information about customer behavior that drives the business forward and provides the basis for both operational and strategic decisions. This also includes developing strategies that improve operations, creates satisfied customers, increase both sales and profitability in the markets related to the position. This position concerns the organization’s strategic expansion in South and Central America.

Responsibilities
Conduct qualitative and quantitative customer surveys in new markets.

Analyze and summarize the results of surveys

Create and deliver basis for decisions to relevant stakeholders

Responsible for customer experience and Insight-projects from start to completion

Gather relevant customer information about the industry in the respective markets

Examples of the different work areas:

Create questionnaires and survey data by phone/mail and focus groups

Single point of contact towards relevant stakeholders within area of expertise

Provide the organization with a continuously updated picture of customer behavior in the individual markets

General responsibilities and mandates
Decides in consultation with the CEO/Expansion Manager about ongoing purchases and investments required for the position.

Budget responsibility
The Expansion Manager assists CIM in the budget work, mainly regarding cost estimates for necessary investments.

Staff liability
CIM currently has no staff liability.

Reporting responsibilities
CIM reports to CEO/Expansion Manager.

Other
The duties and responsibilities may change over time as new needs arise.

CIM har som huvuduppgift att ge företaget information om kundbeteende som driver affären och ger underlag för såväl operativa som strategiska beslut. Detta omfattar även att utveckla strategier som förbättrar verksamheten, ger nöjda kunder, ökar både försäljning och lönsamhet i de marknader som rör tjänsten. Denna tjänst rör företagets strategiska expansion i Syd- och Centralamerika.

Ansvarsområden:

- Genomföra kvalitativa och kvantitativa kundundersökningar på nya marknader.
- Analysera och sammanfatta resultaten från undersökningar.
- Skapa och leverera underlag för beslut till relevanta intressenter
- Ansvarig för kundupplevelse och Insight-projekt från start till slutförande.
- Samla relevant kundinformation om branschen på respektive marknad.

Arbetsuppgifter:

-Skapa enkäter och undersökningsunderlag via telefon/mail och fokusgrupper

-Kontaktperson för koncernen gentemot leverantörer inom området och marknad

-Ge företaget en kontinuerlig uppdaterad bild av kundbeteenden på respektive marknader

Allmänt ansvar och mandat:
Beslutar i samråd med VD / expansionschefen om pågående inköp och investeringar som krävs i tjänsten.

Budgetansvar:
Expansion Manager hjälper CIM i budgetarbetet, främst när det gäller kostnadsberäkningar för nödvändiga investeringar.

Personalansvar:
CIM har för närvarande inget personalansvar.

Rapportering av ansvar:
CIM rapporterar till VD / Expansionschef.

Övrigt:
Uppgifterna och ansvarsområden kan förändras över tiden när nya behov uppstår.

Previous experience
3-5 years of relevant work experience, where previous work experience from South and Central America is highly merited.

Knowledge and skills
Very good understanding and experience of working with customer behavior and knowledge of the industry. Experience of general customer service is also a merit.

Language skills
CIM master the Spanish language and the corporate language English, both orally and in writing.

Personal characteristics
Driven, good collaborative skills, communicative and entrepreneurial. You should also be structured, precise and see the big picture as well as have a sense of humor.

Other
The position involves travel to a large extent in markets related to the position. Other markets may become relevant in connection with the expansion.

Tidigare erfarenhet

3-5 års relevant arbetslivserfarenhet, där tidigare arbetslivserfarenhet från Syd- och Centralamerika är högst meriterande.

Kunskaper och färdigheter

Mycket god förståelse och erfarenhet av att arbeta med kundbeteende och kunskap om branschen. Erfarenhet av allmän kundservice är också meriterande.

Språkkunskaper

CIM behärskar spanska och koncernspråket engelska väl i både tal och skrift.

Personliga egenskaper

Driven, god samarbetsförmåga, kommunikativ och initiativrik. Du bör också vara strukturerad, noggrann och se helheten i arbetet samt ha humor.

Övrigt

Tjänsten innebär resor i stor utsträckning i marknader som rör tjänsten. Andra marknader kan bli aktuella i samband med expansionen.

We are Fitness24Seven. A global fitness chain providing gym and group training for over 400 000 members worldwide. At Fitness24Seven our vision is to lead people to healthier life, no matter who they are or where they live. With more than 250 gyms in six countries we have come pretty far, but our journey has just begun. We are always going somewhere new and we are constantly breaking new grounds. Our company is growing rapidly and is always in need of new hungry talents.

When you are working with us, your work together with 2 000 co-workers located in over 80 cities. We work at high speed and our road is constantly changing. What you are doing today might not be what you are doing tomorrow. We set quite ambitious targets that we achieve together, because we believe that cooperation makes the team. Through availability, hospitality and functionality we offer our members a healthier lifestyle at an attractive price. We love to keep things simple and our offer is not an exception. One membership that gives access to all gyms in all countries 24 hours a day.

Accept the challenge – join our team!

Kontaktpersoner på detta företaget

Petra Sandström Johansson
0520-485836

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Fitness24Seven
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 april 2020
  • Ansök senast: 19 april 2020

Besöksadress

Östra Storgatan 7
None

Postadress

Stora Södergatan 4
JÖNKÖPING, 55321

Liknande jobb


27 november 2024

SAP ABAP IS-U & CRM Developer

SAP ABAP IS-U & CRM Developer

27 november 2024

26 november 2024