Consumer Relations Specialist till Oatly

Consumer Relations Specialist till Oatly

Arbetsbeskrivning

Oatly behöver stärka upp sitt kommunikationsteam och vi söker dig som kan starta omgående som Consumer Relations Specialist till deras huvudkontor i Malmö för ett kortare uppdrag på heltid. I rollen krävs det att du obehindrat kan kommunicera på både svenska och engelska.

Arbetsuppgifter
I rollen ingår bland annat följande arbetsuppgifter; 
Föra en tät dialog och bygga långsiktiga relationer med Oatlys konsumenter.
Kommunicera med Oatlys konsumenter via Facebook, Instagram och Twitter, men också via telefon och mail.
Svara på frågor och föra diskussion kring Oatlys värderingar, ställningstaganden samt deras produkter.
Hantera reklamationer i nära samarbete med kollegor inom kvalitet för att säkerställa uppföljning av reklamationsärenden.
Uppdraget sträcker sig till årsskiftet, eventuellt januari ut, med chans till förlängning för rätt person.
Kvalifikationer, erfarenheter och personliga egenskaper
Vi söker dig som har erfarenhet av serviceyrket och som är kommunikativt skicklig, van vid sociala medier och som har lätt för att skapa relation med andra. Rollen ställer krav på förmågan att snabbt kunna sätta sig in i komplexa frågeställningar och svara på och diskutera dessa på ett enkelt och lättbegripligt sätt. För att lyckas i rollen är du påläst inom, och har ett genuint intresse för, miljö, hälsa och hållbarhetsfrågor såväl som för Oatlys produkter. Oatly är ett värderingsstyrt företag och ser gärna att du delar deras värderingar. 

Som person är du engagerad och van vid att hålla en hög servicenivå, både internt och externt. Du är ansvarstagande, tar initiativ och är självgående.

Oatly erbjuder dig 
Du kommer att arbeta i en kreativ och dynamisk miljö med kollegor som brinner för Oatly och dess produkter. Oatly är inne i en expansiv fas med många spännande utmaningar och utvecklingsmöjligheter för såväl företaget som för medarbetarna. Oatly erbjuder en roll i en organisation som har stor trovärdighet på marknaden kombinerat med driv och entreprenörsanda. Kommunikationsavdelningen har en central roll inom företaget och jobbar tillsammans med samtliga avdelningar inom Oatly.

Ansökan
Oatly har i detta uppdrag valt att samarbeta med JKS Sverige. Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Elisabeth Widéen på 040-12 12 25.

Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Oatly
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 november 2020
  • Ansök senast: 13 november 2020

Postadress

Företagsvägen 42
LANDSKRONA, 26151

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024