Contact center agents

Contact center agents

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en av oss som säkerställer att foodora alltid levererar service i topplass? Är du en expert på att bemöta kunder och kollegor och kanske till och med vända en negativ upplevelse till en positiv? Är du duktig på att uttrycka dig i tal och skrift och dessutom snabb vid tangenterna? Då kanske du borde jobba hos oss. En av foodoras största och viktigaste avdelningar- vårt Contact center- söker nu agenter som kommer att jobba med att garantera fantastisk service till våra kunder, partners och riders.
Tjänsterna omfattar 25% och arbetstiderna varierar mellan kl. 8:00- 23.30, måndag till söndag. Men då vi har som mest under kvällar och helger så är det främst då du kommer att jobba. 


Vill du ha det perfekta extrajobbet på kvällar och helger vid sidan av dina studier så ska du söka detta jobb! Och, just ja, du måste verkligen, verkligen gilla att jobba med service!


VAD DU KOMMER (MEN INTE UTESLUTANDE) ATT GÖRA
Besvara frågor och bemöta kunder via mail och chat.
Vara behjälplig när våra partners (restarangerna) stöter på problem
Vara en support gentemot våra riders och kurirer när de levererar mat som trafikledning och andra uppkommande frågor. 
Arbeta i våra system för chatt, mail, trafikledning och rapportering.
Leverera en grym service och vara en fantastisk kollega.



VEM DU ÄR
Lösningsorienterad 
Service minded
Stort tålamod
En god kommunikatör såväl muntligt som skriftligt på både svenska och engelska.
Systematisk 

 
KVALIFIKATIONER
Gymnasiekompetens
God kommunikationsförmåga i såväl tal som skrift på både svenska och engelska.



(Övriga språk är meriterande)
God datorvana
Tidigare erfarenhet av kundservice eller samt teknisk kompetens är meriterande



VILKA VI ÄR
Vi är alla. Vi är riders och kurirer. Vi är personer som jobbar med Marketing och Finance. Det krävs något alldeles extra hos en person för att starta och driva en business med framgång. Flera av de som varit med sen starten jobbar fortfarande kvar hos oss.
En annan viktig del för oss är att vi skapar hållbar framgång. Såväl ur ett kundperspektiv som ur ett miljömässigt. Därför är det viktigt för oss att vara koldioxidneutrala, vilket vi också är från och med januari 2020, inte bara i Sverige utan på alla våra europeiska marknader. Om det här är viktigt för dig när du väljer din framtida arbetsplats, då kanske foodora är just det företag där du skall växa och bidra till att vi når våra mål- små som stora.
På foodora vill vi lyfta de människor som jobbar hos oss. Vi värderar mångfald. Mångfald av erfarenheter, bakgrund, synsätt och idéer. Vi värderar detta högt då vi är säkra på det är just mångfald som bygger grunden för vår kultur. Och i slutändan även den produkt vi levererar. Vi är stolta över att kunna erbjuda våra anställda global utveckling och samtidigt få utmärka oss som en av de snabbast växande bolagen inom LMD i världen. 
 
FÖRMÅNER
Friskvårdsbidrag
Personalrabatt på foodora
Benify
Grymma AW’s och fester!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Foodora AB Stockholm
  • 1 plats
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 januari 2020
  • Ansök senast: 22 februari 2020

Besöksadress

Storgatan 33C
Stockholm

Postadress

Storgatan 33C
Stockholm, 11455

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024