Contact Center i Insjön söker sommarvikarier!

Contact Center i Insjön söker sommarvikarier!

Arbetsbeskrivning

Clas Ohlson brinner för att förenkla livet. Vi strävar efter att jobba smartare varje dag när vi hjälper kunder med smarta produkter och tjänster som förenklar vardagen. Som arbetsgivare erbjuder vi dig rum att växa och en fantastisk företagskultur där vi uppmuntrar dig att vara dig själv. Clas Ohlson har funnits i 100 år nu, och med din hjälp kommer vi att finnas i minst 100 år till.

Om tjänsten

På vårt Contact Center i Insjön hjälper vi dagligen våra kunder med att besvara frågor om våra produkter, leveranstider och ordrar. Här möter vi kunden genom mail, telefon och chatt med målsättningen att det ska vara enkelt att få kontakt och hjälp från oss. Även merförsäljning, genom att hjälpa våra kunder att göra ett bra köp, kommer ingå i dina arbetsuppgifter.

Våra medarbetare på denna funktion spelar en nyckelroll i vår kundresa och vi har som målsättning att leverera en kundupplevelse i världsklass.

Är du redo?

Till Contact Center söker vi nu flera medarbetare till sommaren 2020 som täcker upp för vår befintliga personal under semesterperioden. Tjänsterna är på 100% och sträcker sig mellan vecka 26 - 35. Du kommer ges möjligheten upplärning av erfarna medarbetare innan du startar under två veckor, med start den 8 juni.

Som medarbetare på Contact Center jobbar du enligt schemalagd arbetstid med varierande dags-, kvälls och helgtider.

Vem letar vi efter?

Vi tror att du som söker är tekniskt intresserad och brinner för kundtjänstfrågor. Som person är du serviceinriktad, noggrann, resultatinriktad samt har god samarbetsförmåga. Detta ställer höga krav på flexibilitet, god problemlösningsförmåga och lyhördhet för kundens behov. Engagemang och ödmjukhet är egenskaper som värderas högt inom Clas Ohlson.

För att lyckas i denna tjänst behöver du även ha goda datakunskaper samt god kommunikationsförmåga i både svenska samt engelska, både skriftligt och muntligt.

Bli en del av oss!

Låter det spännande? Tveka inte med att skicka in din ansökan! Rekryteringsprocessen startar omgående och urval kan därför ske löpande, vi ser därför att du skickar in din ansökan så snart som möjligt - dock inte senare än den 5 juni 2020.

Kontakt

Om du har frågor gällande den pågående rekryteringsprocessen eller gällande den specifika tjänsten, känn dig välkommen att kontakta Contact Center chef Dennis Sundin på mejl dennis.sundin@clasohlson.se alternativt via telefon +46 247-649 23

Kontaktpersoner på detta företaget

Petra Landestål
+46 247 264 334
Jenny Vapola

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clas Ohlson Sverige
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 maj 2020
  • Ansök senast: 5 juni 2020

Besöksadress

Drottninggatan 53, Stockholm
None

Postadress

Drottninggatan 53
Stockholm, 11121

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024