Contact center lead

Contact center lead

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en ledande roll till ett Kontaktcenter på ett attraktivt företag inom byggbranschen i Solna. Till detta spännande uppdrag söker vi dig som har minst ett års arbetslivserfarenhet inom växel, kundtjänst och/eller administration. Vi vill även att du är ansvarstagande, lyhörd, kommunikativ och har goda kunskaper i svenska och engelska. Låter det här som du? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan redan idag!

Omfattning: Heltid. Med start omgående och med uppdragslängd tillsvidare. Arbetstiderna är vardagar 8.00-17.00 

Arbetsbeskrivning:
Här arbetar du som organisationens röst utåt och kommer ha daglig kontakt med personer via telefon och mail och ge bästa möjliga service och information. I dina arbetsuppgifter som Contact center Lead ingår även att jobba operativt i växeln och hantera ärenden i olika system med mycket administration. 




Ansvarsområden
• Besvara inkommande samtal, vidarebefordra samtalen till rätt person
• Administrativa uppgifter, som att hantera ärenden som kommer in via e-post, uppdatera och söka information i olika system och kanaler.
• Kvalitetssäkra information om företaget i de sökbara systemen och ansvara för att det dagliga arbetet bedrivs på ett professionellt sätt.
• Kontinuerligt utveckla och förbättra funktionen genom att utveckla interna informationskanaler och kontaktytor i företaget.

Kvalifikationer
Här behöver du:
• Minst ett års arbetslivserfarenhet av arbete i växel, kundtjänst samt någon administrativ erfarenhet. 
• Avklarad gymnasieutbildning och goda färdigheter inom Officepaketet (samt bekväm i att arbeta i andra system). 
• Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift, då samtal kan ske både på svenska och engelska.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du positiv och öppen, du gillar att hjälpa andra och är tillmötesgående. Du är även en person som är bra på att hantera många saker samtidigt, du är lugn och strukturerad. Du är en person som vågar ta tag i saker där det behövs, du är självständig och initiativrik. Vi förutsätter att du gillar att arbeta i olika system samt har en god administrativ och analytisk förmåga. Låter det här som du? Då kommer du bli en mycket uppskattad kollega hos oss! 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 maj 2023
  • Ansök senast: 8 juni 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


9 december 2024

Regulatory Affairs Specialist

20 november 2024