OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en contact center medarbetare på deltid! AB ADRITEL är ett företag som arbetar med bl.a. marknadsundersökningar, kartläggningar och besöksbokningar över telefon och Contact center verksamhet. Du bör ha lätt för att uttrycka dig i tal och skrift samt ha en trevlig telefonröst. Dina arbetsuppgifter är att genom god service ta emot inkommande samtal som växel och telefonpassning åt våra uppdragsgivare och kunder samt att assistera projektledare och kommunikatörer. Även administrativa arbetsuppgifter ingår i tjänsten. Du bör vara stresstålig, van vid att det händer många saker samtidigt, vara noggrann, självgående och ansvarstagande. Kvalifikationer och erfarenheter: Goda kunskaper i Microsoft Office och Access Utmärkta och väl dokumenterade kunskaper i svenska Utmärkta och väl dokumenterade kunskaper i engelska, samt praktisk erfarenhet av engelska genom studier alternativt arbete i engelskspråktigt land Erfarenhet från liknande arbete Önskvärt är tidigare erfarenhet av receptions-/Contact center arbete. Positivt är också att du talar god svenska, har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift, samt har en trevlig telefonröst. Pga vårt samarbete med utländska kunder ställer vi krav att ansökande måste ha akademiska poäng i engelska, alternativt har arbetat/studerat i engelsktalande land under en längre period. Du ska tycka om omväxlande arbete, och vara van vid att ha många bollar i luften. I vårt callcenter servar du kunder samt agerar som telefonpassning åt ett antal företag. Administrativa uppgifter tillkommer som rapportering till kunder. Tempot är högt men stämningen god.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringsansvarig Avin Jomaa
040- 18 34 34
040- 18 34 34
Rekryteringsansvarig Avin Jomaa
040- 18 34 34
040- 18 34 34