OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som har erfarenhet av tekniskt arbete inom Contact Center- och telefonilösningar som vill vara med och modernisera och utveckla vår kundservice till världsklass.
Få koll på rollen
Som System Administrator på Resurs arbetar du nära den operativa verksamheten i Customer Service med funktionaliteten i vår kommunikationsplattform ur det tekniska perspektivet. Du bidrar med kunskaper om hur vi kan använda våra verktyg och styra verksamheten med fokus på effektivitet och användarvänlighet för våra handläggare.
Du har en djup förståelse och erfarenhet av arbete inom Contact Center-lösningar och du är väl bekant med de vanligaste KPIerna. Du förstår kopplingarna mellan affärsnytta i ett kundcenter och tekniska lösningar inom Contact Center.
Övergripande arbetsuppgifter
• Förvalta, utveckla och konfigurera IVR med utgångpunkt i verksamhetens behov
• Förvalta och utveckla applikationer för Chatt, Chatbot, e-mail och verktyg som Speech Analytics och Quality Management
• Ta fram rapporter för att skapa insikter eller underlätta beslutsfattande
• Förvalta och utveckla applikationer för planering och schemaläggning (Teleopti)
• Systemägaransvar för de verksamhetsnära stödsystemen
• Intern support och användarutbildning av systemen
• Samarbete med IT avdelningen som ansvarar för den underliggande tekniken
• Arbeta med ständiga förbättringar i våra processer
• Följa upp incidenter
• Blicka framåt på potentiella tjänster och verktyg som gör oss mer effektiva
• Det är meriterande om du har SQL-kompetens
Du ingår i en grupp med 2-3 System Administrators och tillhör teamet Operational Development & Training där även kollegor inom Training, Operational Development och WFM ingår.
Teamet supporterar alla våra kontor i Norden och det är viktigt att du känner dig bekväm med engelska i tal och skrift.
På ett personligt plan
Vi söker dig som är engagerad, nyfiken och tycker om att jobba nära den operativa verksamheten. Du är prestigelös och delar gärna med dig av dina kunskaper till kollegor samtidigt som du är nyfiken på att lära dig nytt.
Du är analytisk och har ett lösningsorienterat sinne och trivs i en Contact Centermiljö som ofta innebär snabba beslut och korta deadlines.
Mer än bara ett jobb
Resurs anda handlar om transformation, våra drivers Easy, Personal, Responsible and Innovative, vår kultur och människorna i vårt samhälle. Det handlar om hur vi definierar oss själva, hur vi möter världen och hanterar vår verksamhet. Vi är här för att göra skillnad i människors liv och för att hjälpa dem att få saker att hända. Vi vill ge känslan av frihet och möjligheter, och känslan av att ha att göra med en bank inte är en svår sak. Vi är här för att få bra saker att hända, vill du vara med?
Bra att veta:
Tillträde: Snarast, enligt överenskommelse
Anställningsgrad: Heltid
Arbetstider: Kontorstider
Plats: Merparten av dina kollegor sitter i aktivitetsbaserade kontor i fräscha lokaler i Helsingborg eller Malmö, men vårt Stockholmskontor i Sollentuna är också en möjlighet.
Ansök idag!
Vänta inte med att skicka in din ansökan, urval och intervjuer sker nämligen löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista annonseringsdatum. Vi ser fram emot att höra från dig.
Viktigt att känna till
I samtliga rekryteringsprocesser gör vi anmärkningskontroll på de personer som går vidare till intervju. I samband med anställningserbjudande begär vi även ett utdrag ur belastningsregistret. Detta görs via polisens hemsida.
#RB
Resurs Bank
Resurs är en ledande nordisk bank med en enkel filosofi: Vi vill skapa balans i människors vardagsekonomi. På den grunden bygger vi erbjudanden och tjänster inom lån, sparande och betalningar för butik och e-handel som utgår från människors liv och vardag, och som skapar långsiktiga värden för våra kunder. Och för samhället. Idag har vi en kundbas på drygt 6 miljoner privatkunder och 615 anställda i Norden.
Kontaktpersoner på detta företaget
PernillaKlein, Marknadsutvecklare
PetraBergqvist, HR Business Partner
042-38 20 05
RickardBöös,
042-450 33 66
EvaEngström, Gruppchef
042-38 32 56
JanNågård, Ansvarig Green Business
0728-533262
MattiasCallisen,
042-382031
MirkoPaspalj,
0736-44 32 47
IldiTuranji,
042-4504079
SandraBryngson,
042-450 32 87
SusanneAxelsson,
042-382044