OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ricoh Sverige AB är ett ledande företag inom dokument- och informationshantering.Ricoh Sverige rapporterar till Ricoh Europe PLC i London som är huvudkontoret för Europa, EMEA-regionen.Det globala huvudkontoret för Ricoh Company Ltd, har sitt säte i Tokyo, Japan och är noterat på Tokyobörsen.Ricoh Company är ett teknologiskt världsledande företag inom dokumenthantering för kontor och tryckerier.Ricoh Sverige erbjuder heltäckande lösningar för kundernas IT-miljöer och har ett brett utbud av utrustning, programvara, tjänster, outsourcing- och konsultverksamhet.Den beräknade omsättningstakten i Ricoh Sverige AB motsvarar cirka 1 500 Mkr.Bolaget har över 600 anställda och en rikstäckande organisation med verksamhet på 26 strategiska orter i Sverige.Contract Administrator Vi söker en Contract Administrator som kommer verka inom vår grupp för avtalsfrågor - du kommer rapportera till ansvarig teamchef.Vi är placerade i trevliga lokaler med huvudkontor i Solna. Arbetsuppgifter Arbetet innebär att löpande ge support mot externa och interna intressenter inom olika serviceavtalsärenden med att kontrollera, komplettera, registrera, besvara förfrågningar och hantera mätaravläsning etc.Då vi är en sälj- och serviceorganisation så bedrivs arbetet periodvis under högt tempo.Du arbetar såväl självständigt som i samverkan med andra för att planera arbetet mot uppsatta mål. Din profil -Godkänd gymnasieutbildning -Vana från att arbeta med olika administrativa flöden -Trivs och utmanas av förändringar av vår administration -Datakörkort el kunskaper i att arbeta i Microsoft Excel/Word -Affärsorienterad och drivande person -Du är van att arbeta självständigt och är en utåtriktad person Välkommen med din ansökan!