OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en Contract Implementation Administrator till en av världens mest ledande tillverkare av bilar och motorcyklar – BMW Group. Alla som arbetar inom BMW Group är stolta över att kunna leverera bilar, finansiella tjänster och kundupplevelser med högsta kvalitet. Kunder över hela världen är stolta över att köra en BMW. Vill du också vara stolt? Dela din passion för service och administration!
Om rollen och dina ansvarsområden
Som Contract Impelementation Administrator kommer du att arbeta med olika uppgifter inom Contract Implementation teamet. Ansvar och fokus är att säkerställa att BMW levererar premiumtjänster till sina kunder och återförsäljare samt håller en hög kvalitet genom alla interna processer. Denna position är dynamisk och du kommer att arbeta med en rad administrativa uppgifter. Du kommer även att ha löpande kontakt med interna kollegor på BMWs tre marknader samt med kunder och återförsäljare. Du kommer att vara en del av ett roligt, opretentiöst och högpresterande team.
Huvudsakliga arbetsområden:
• Hantera de dagliga implementeringsuppgifterna gällande kontrakt, tillsammans med teamet
• Dagliga avstämningar och kontraktsgranskning
• Hantering av Commercial Finance affären till BMWs återförsäljare
• Utföra lagerkontroller
• Hantering och lösen av kontrakt
Om dig vi söker
• Gymnasieexamen inom ekonomi, eller motsvarande
• Minst 3 till 5 års erfarenhet från finansiella tjänster eller back-office
• Förståelse för processer och system
• Stark kvalitetsmedvetenhet
• Flytande i ett skandinaviskt språk och engelska
• Analytiska färdigheter och resultatorienterad
Du är en utåtriktad, positiv och strukturerad person som enkelt skapar förtroende och uppskattar de många dagliga kontakterna med återförsäljare och kollegor i Norden. Vi ser att du är en självständig person, men det är även av största vikt att du också en lagspelare. För att lyckas i rollen måste du ha en förståelse för vikten av goda affärsrelationer, tänka holistiskt och vara villig att gå den extra milen. Dessutom är du kommunikativ och agerar med en hög grad av serviceorientering och ansvar. Du kan hålla dig organiserad även i stressiga situationer utan att kompromissa med din uppmärksamhet på detaljer.
I denna process kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Om att jobba på BMW Financial Services
BMW Financial Services är en del av BMW Group som gör det enkelt för våra kunder att finansiera sin BMW. Vi delar deras passion för körglädje och fokuserar på att ge en trygghet och säkerhet genom hela resan. Det krävs ett drivande team med en kan-göra-attityd för att leverera bra service. Ett team som alltid är beredda att gå det extra leendet för att hitta lösningar som tillfredsställer våra kunders och företags behov. Ett team som vill lära sig mer för att utveckla sina förmågor. Så, om du tycker om en kultur av öppet utbyte och ömsesidigt förtroende samt vill ta på dig en fartfylld roll inom ett mycket motiverat team, då har vi rollen för dig.
Intresserad?
Tjänsten är placerad på BMW:s nordiska huvudkontor i Sollentuna/Silverdal. Lokalerna är moderna och innehåller lunchrestaurang samt tillgång till gym. Tjänsten är ett på heltid med tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Du erbjuds ett visstidskontrakt hos Jurek Talents fram till december 2024, med stor chans till förlängning för rätt person. Letar du efter en spännande utmaning? Här kan du läsa mer om hur det är att arbeta hos BMW; https://www.bmwgroup.jobs/nordics/en.html?abc Vi ser fram emot din ansökan som skickas in via www.jurek.se. För eventuella frågor vänligen kontakta ansvarig Konsultchef Victoria Tjernström, victoria.tjernstrom@jurek.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52