OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en administrativ stjärna till en av världens mest framgångsrika tillverkare av bilar och motorcyklar - BMW Group. BMW Group är med deras tre varumärken BMW, MINI och Rolls-Royce, världens ledande premiumtillverkare av bilar och motorcyklar samt erbjuder finansiella och mobila premiumtjänster. Framgången för BMW Group har alltid baserats på långsiktigt tänkande och ansvarsfulla beslut. Företaget har därför etablerat en ekologisk och social hållbarhet genom hela varukedjan, omfattande produktansvar och ett tydligt åtagande att spara resurser som en integrerad del av strategin. Alla som arbetar inom BMW Group är stolta över att kunna leverera bilar, finansiella tjänster och kundupplevelser med högsta kvalitet. Deras kunder över hela världen är stolta över att köra en BMW. Vill du också vara stolt? Dela din passion med oss!
Arbetsuppgifter
Som Contract Management Administrator hos BMW Financial Services kommer du arbeta med kontraktshantering för BMWs nordiska verksamhet. Tjänsten är dynamisk då du utöver administrativa arbetsuppgifter även kommer ha interna kontakter på BMW och gentemot återförsäljarnätverket. Du ansvarar också för att bidra till att BMW:s premiumtjänster håller hög kvalité och du brinner för att ge förstklassig service. Du kommer att vara en del av ett roligt, opretentiöst och högpresterande team, där du erbjuds en arbetsplats med ett starkt varumärke i ett internationellt företag. Vi ställer stora krav men erbjuder också mycket i gengäld.
Om rollen och dina ansvarsområden
• Administrering av leasing- och lånekontrakt samt 2nd level support till extern samarbetspartner
• Säkerställa att våra kunder och återförsäljares krav uppfylls genom daglig kontakt via mail och telefon
• Hantering av kontraktsändringar och överlåtelser av kontrakt
• Övriga administrativa uppgifter tex kontrollrapporter, scanning och arkivering av kontrakt
• Kontakt både internt och med BMW:s återförsäljare i Norden
Om dig vi söker
Vi söker dig med ett par års erfarenhet inom administration, ekonomi eller back office. Du har god systemvana och du talar och skriver obehindrat på engelska och svenska. Som person är du strukturerad, noggrann och en god lagspelare. Vidare är du en pålitlig och positiv person som enkelt skapar förtroende och uppskattar de många dagliga kontakter med kollegor och återförsäljare inom Norden. Vi ser det som meriterande om du har en universitetsexamen inom ekonomi, men detta är inget krav.
Om BMW
Ända sedan 1928 har BMW utvecklat bilar som strävar efter att ge BMW-föraren den bästa möjliga körglädjen. Drivkraften att alltid tänka nytt har funnits med sedan starten. Alla som kör en BMW ska få den bästa möjliga upplevelsen i en bil präglad av kvalité och framåtanda, en premiumbil fylld av körglädje. Hos BMW börjar allt med passion. Entusiasm för gemensamma projekt gör våra team till en stark enhet där varje åsikt värderas. Det är först när vår kompetens, professionella processer och vår arbetsglädje förenas som vi tillsammans kan forma framtiden. Oavsett vad du önskar – inom BMW hittar du ett brett utbud av avdelningar och discipliner över hela världen där du kan dela din professionella passion med oss.
Intresserad?
Tjänsten är placerad på BMW:s nordiska huvudkontor i Sollentuna/Silverdal. Lokalerna är moderna och innehåller lunchrestaurang samt tillgång till gym och dagliga träningspass. Tjänsten är ett föräldravikariat på ett år med start efter årsskiftet. Du kommer vara anställd hos Jurek Rekrytering & Bemanning och kommer arbeta hos BMW Financial Services. Letar du efter en spännande utmaning? Tag chansen och bli en del av BMW. Vi ser fram emot din ansökan som skickas in via www.jurek.se. För eventuella frågor vänligen kontakta ansvarig Konsultchef Victoria Tjernström, victoria.tjernstrom@jurek.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52