OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du intresse och kunskap om teknik? Vill du arbete i ett internationellt företag med utvecklingsmöjligheter? Gillar du att arbeta i en dynamisk miljö där medarbetar- och kundnöjdhet är en viktig del av ditt arbete? Då har vi tjänsten för dig!
Till en av våra spännande kunder söker vi nu en contract manager för att leda FM-verksamheten och bidra till vår framgång. Vår kund är en global ledande aktör inom sitt marknadsområde. Du kommer att ansvara för vår unika serviceleverans, leda medarbetare och utveckla både leverans och affärsmöjligheter.
Som Contract Manager, motiverar och utvecklar du teamet. Du förväntas skapa och utveckla en professionell relation med kunden. Du kommer också att ansvara för att leverera mot fastställda KPI:er och SLA:er i kontraktet med kunden. Du ska följa upp verksamhetens effektivitet och utveckla leverans genom ett innovativt tillvägagångssätt a att driva både affär och relationen med kunden framåt.
I detta ingår också att ansvara för de finansiella och operativa åtagandena uppfylls. Det är också ditt ansvar att se till att alla medarbetare arbetar i enlighet med CBREs etiska, finansiella och QHSE-riktlinjer. Du jobbar även aktivt med att integrera och involvera leverantörer och skapa förutsättningar för långsiktigt partnerskap.
Du som söker har:
Gedigen erfarenhet av ledarskap, gärna ifrån FM-branschen
God förmåga till att leda och hantera förhandlingar med kund och leverantör
Erfarenhet av att driva avtalade målsättningar genom proaktivt arbete och styrning av den organisation du leder
Erfarenhet av analys och prognos av affärsplaner, budget, bokslut
Tidigare erfarenhet av att konsekvent driva förbättringsarbete
Flytande svenska och engelska, i tal och skrift
Erfarenhet av att ha arbetat med projekt och i kritiska miljöer är meriterande
För att lyckas i rollen:
God förmåga att bygga team och skapa förtroende hos både externa och interna intressenter
Är du serviceinriktad
Har du förmåga till att fatta beslut inom korta tidsfrister
Trivs du att arbeta i en internationell miljö
Vi erbjuder en omväxlande tjänst i en global organisation med stora utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara med på den spännande tillväxtresa och förändringsprocess som företaget för närvarande genomgår. Vi är stolta över att LinkedIn 2017 utsåg CBRE till ett av världens 20 bolag där talanger helst vill arbeta och att Forbes 2018 valde ut CBRE till en av de bästa arbetsgivarna för kvinnor. CBRE har också blivit rankad #1 inom Real Estate i Fortune Magazines World’s Most Admired Companies för 2019, vilket vi är mycket glada över. Vi tror att vårt medvetna arbete kring vår företagskultur och People Management bidragit till denna utnämning!
Tjänsten är heltid, placering i Rosersberg och start sker efter överenskommelse. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Gareth McBride, Area General Manager, på tel +46 0722109912. Din ansökan – CV och personligt brev - önskar vi på engelska.
Känner du igen dig i ovan beskrivning? Då är du varmt välkommen med din ansökan. Vi arbetar löpande med vårt urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, 2021-04-26
CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 100 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster via våra cirka 530 kontor över hela världen och omsatte 2020 23,8 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom facilities management, projekt och rådgivning.