OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du att arbeta i en internationell miljö i ett företag med starkt fokus på tillväxt? Som Contract manager är Du ansvarig för utveckla vår leverans och relation för ett eller flera uppdrag. Brinner Du för ständiga förbättringar och är kommunikativ då är detta tjänsten för Dig! Sök redan idag då urvalet sker löpande.
CBRE är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respect, Integrity, Service och Excellence) som genomsyrar allt vårt arbete och det är viktigt för oss att Du som medarbetare delar dessa värderingar med oss.
CBRE´s uppdrag är att leverera och utveckla fastighetsrelaterade tjänster för att säkerställa att vår kunds medarbetare har en väl fungerande arbetsplats. Genom att arbeta med ständiga förbättringar, utvecklar vi metoder och processer för att alltid leverera med hög kvalitet. Som Contract manager är din viktigaste uppgift att supportera och utveckla vår leverans tillsammans med ett engagerat team.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Skapa och utveckla goda relationer med kund
Leda och hantera förhandlingar både mot kund och leverantör
Coacha och utveckla dina medarbetare
Driva avtalsmässiga målsättningar genom proaktivt arbete och styrning av den organisation du leder
Leda förändrings- och förbättringsarbete
Utföra forecasts och analys av affärsplaner, budget, bokslut
Säkerställa en bra efterlevnad inom kvalitet, hälsa, säkerhet och arbetsmiljö
Vi söker dig som är/har:
Relevant utbildning och har minst 5 års erfarenhet av serviceleverans, gärna från FM-branschen
Ledarerfarenhet med direkt personalansvar samt vana att leda genom andra
Förmågan att bygga starka relationer, både internt och externt och är kommunikativ
Erfarenhet av förbättringsarbete
Dokumenterad erfarenhet inom ekonomi
God datakunskap inom Officepaketet
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal och skrift
För att lyckas i rollen är du lösningsorienterad med en god samarbetsförmåga. Du är ansvarstagande och tar egna initiativ samt är bra på att slutföra arbetsuppgifterna. Vi värdesätter att du har ett stort kundfokus. Du stimuleras av en miljö som utmärks av stort engagemang och där förmågan att hantera snabba förändringar, kommunicera samt skapa goda relationer är av stor betydelse.
Vi erbjuder en omväxlande tjänst i en global organisation med stora utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara med på den spännande tillväxtresa och förändringsprocess som företaget för närvarande genomgår. Vi är stolta över att LinkedIn 2017 utsåg CBRE till ett av världens 20 bolag där talanger helst vill arbeta och att Forbes 2018 valde ut CBRE till en av de bästa arbetsgivarna för kvinnor. Tjänsten är på heltid, tillsvidare och med placering i Stockholm. Resor inom Sverige ingår i tjänsten. Utvärdering sker löpande, och vi vill ha din ansökan senast 2021-05-20
Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta: Area General Manager Fredric Andersson tel +46 70 228 50 66 eller Business Unit Lead Stefan Carlsson tel +46 70 388 32 84
CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 100 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster via våra cirka 530 kontor över hela världen och omsatte 2020 23,8 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom facilities management, projekt och rådgivning.