OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
I rollen som Contract Manager kommer du att stödja de operativa delarna av avtalsförhållandet mellan kund och uppdragsgivare. Det gör du genom att se över styrning & finansieringstillgänglighet samt spårning och analys av transaktionsvolymer m.m.
Du kommer bland annat att:
Förvalta den överenskomna styrningen mellan kund och uppdragsgivare genom planering och uppföljning av intressentmöten samt granskningar, insamling och uppföljning av projektförslag, material med mera.
Ha budgetansvar och övervaka tillgången till finansiering.
Ha koll på, och följa upp överenskomna projekt mellan kund och uppdragsgivare.
Intern samordning av överenskomna projekt mellan olika intressenter och avdelningar.
Förbereda och skicka fakturor till uppdragsgivaren kopplade till överenskomna projekt.
Ge strategiskt stöd till kunden inom områden som kort och betalningar i allmänhet.
Stöd kunden med nödvändiga insikter om uppdragsgivaren.
Som konsult blir du anställd av Amendo och uthyrd till vår kund som i detta fall är uppdragsgivare till slutkund. Att arbeta som konsult är en fantastisk möjlighet att bygga på din erfarenhet, utveckla ditt nätverk och lära känna olika företag inom ekonomi, bank, finans och försäkring.
Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som är trygg med siffror, analyser och stakeholder management. Denna roll innebär såväl många kontaktytor som att hålla flera parallella processer igång samtidigt samt managera relativt seniora stakeholders som har intressen i själva budgeten vilken finns tillgänglig via avtalet mellan kund och uppdragsgivare.
Vi ser att du har:
3-5 års relevant erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Kunskaper i danska är starkt meriterande, engelska och något annat nordiskt språk ett krav.
OBS! Rollen kommer att vara kontorsbaserad i Köpenhamn när restriktionerna lättar så att du har möjlighet att pendla dit är ett krav.
Detta får du som konsult på Amendo
Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Du får en trygg arbetsgivare med ett välkänt varumärke och en engagerad konsultchef som kan branschen. Vi ser till att du får en spännande och långsiktig utveckling i din konsultroll. På Amendo tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.
Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin! (https://goo.gl/DpqfGV)
Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto Executive Search & Interim som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister.
Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Talent Consultant Manager Renée Li, renee.li@amendo.se. Då vi intervjuar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!
LI-RL1