Contract Support Assistant till Academic Work Stockholm!

Contract Support Assistant till Academic Work Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Vill du ta dig an en roll där du stöttar vår Contract-avdelning med administration och service kopplat till våra största kunder och affärer? Vill du dessutom ha ett långsiktigt extrajobb där du får utvecklas och samtidigt få värdefull insikt i avtal och upphandlingsarbete? Då kan denna roll vara något för dig! Du får dessutom stora möjligheter till att skapa många kontaktytor på vårt nya kontor i Hagastaden.

OM TJÄNSTEN
”Som Contract Support Assistant får du chansen att arbeta självständigt i en bred roll som har administrativa inslag och högt servicefokus! Vill du få en insyn i ramavtalsprocesser, få en ökad affärsförståelse och inblick i Academic Works processer på en mer övergripande nivå är detta rollen för dig. Hos oss arbetar du flexibelt och kan själv planera in dina pass vilket gör det till ett perfekt extrajobb att kombinera med studier. Det passar dig som är engagerad och älskar att samarbeta med andra!”

Så här beskriver en av våra Contract Support Assistants rollen och varför hon tycker den är intressant.

Som Contract Support Assistant arbetar du ca 1–1,5 dag i veckan under kontorstid med att stötta vår Contract-avdelning med administration gällande Academic Works ramavtal. Du arbetar efter uppsatta rutiner där du löpande administrerar, dokumenterar och följer upp ramavtalen.

Dessutom levererar du hög servicekvalitet till vår interna medarbetare då du även fungerar som First Line Support i frågor gällande ramavtal. Du arbetar då i vårt interna ärendehanteringssystem och behöver kunna sätta dig in i ärenden av varierande komplexitet, leta efter olika typer av lösningar och ha nära kontakt med kollegor som befinner sig på olika orter i Sverige.

Du blir en del av vårt Contract-team som tillsammans ansvarar för upphandling, förhandling och uppföljning av våra ramavtal och fokuserar på att leverera förstklassig service till kollegor i hela Sverige. I din roll kommer du arbeta nära vår Contract Support Manager och Contract Support Assistant som gemensamt ansvarar för all ramavtalsadministration och ärendehantering.

ARBETSUPPGIFTER
- Löpande administrativa uppgifter kopplat till ramavtalen, exempelvis dokumentation och uppföljning
- Leverera hög servicekvalitet till organisationen via Contracts ärendehanteringssystem, där du informerar, ger råd och svarar på frågor kopplade till våra ramavtal
- Arbeta i olika projekt för att utveckla och förbättra våra interna rutiner och processer
- Övriga administrativa uppgifter kopplat till våra ramavtal eller vår försäljningsorganisation

VI SÖKER DIG SOM
- Är studerande på universitet eller högskola med inriktning juridik, ekonomi, personalvetenskap, statsvetenskap, eller annan relevant utbildning
- Har minst 1,5 år kvar på dina studier och söker ett långsiktigt extrajobb
- Har tidigare erfarenhet av service eller kundkontakt
- Behärskar svenska och engelska väl i både tal och skrift
- Har goda kunskaper i Officepaketet

Det är meriterande om du:


* Har tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter


Som person är du noggrann och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du arbetar självständigt och tar egna initiativ, samtidigt som du är ödmjuk och prestigelös i din framtoning. För att passa i rollen tror vi också att du är utåtriktad och har lätt för att samarbeta. Du är även duktig på att kommunicera och har möjligheten att anpassa din kommunikation, både skriftligt och verbalt, då arbetet innebär mycket kontakt med övrig organisation. Du ser detta som ett första, värdefullt steg i din karriär och vi tror därför att ditt engagemang är stort.


* Start: Omgående
* Omfattning: Deltid, 8–12 h/vecka under kontorstid
* Placering: Solnavägen 3H, 113 63 Stockholm


Sök tjänsten genom att klicka på Ansök via annan site nedan, så skickas du till rekryteringssidan. Det första steget i rekryteringsprocessen om du uppfyller kraven är att genomföra två tester av Assessio. Det ena är en personlighetskartläggning som tar cirka 20 minuter att slutföra, det andra ett test som testar din kognitiva förmåga som tar 12 minuter att slutföra. Anledningen till att vi använder oss av tester är för att säkerställa en solid och rättvis rekryteringsprocess med fokus på potentialen för den position vi anställer till.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av Talent Acquisition Coordinator Pamina pamina.lewald @academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 februari 2022
  • Ansök senast: 26 mars 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Paralegal till bolag i centrala Stockholm

Paralegal till bolag i centrala Stockholm

20 december 2024

IP Paralegal

IP Paralegal

18 december 2024