Contract Support Assistant till Academic Work Stockholm

Contract Support Assistant till Academic Work Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vill du ha ett långsiktigt extrajobb där du får utvecklas och samtidigt få värdefull insikt i avtal och upphandlingsarbete? Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och brinner för kommunikation!

OM TJÄNSTEN
Så här beskriver en av våra Contract Support Assistants sin roll:

”Som Contract Support Assistant får du chansen att arbeta självständigt i en bred roll som har administrativa inslag och högt servicefokus! Vill du få en insyn i ramavtalsprocesser, få en ökad affärsförståelse och inblick i Academic Works processer på en mer övergripande nivå är detta rollen för dig. Hos oss arbetar du flexibelt och kan själv planera in dina pass vilket gör det till ett perfekt extrajobb att kombinera med studier. Det passar dig som är engagerad och älskar att samarbeta med andra!”

Som Contract Support Assistant arbetar du ca 1–1,5 dag i veckan under kontorstid 8-17 med att stötta vår Contract-avdelning med administration gällande Academic Works ramavtal. Du arbetar efter uppsatta rutiner där du löpande administrerar, dokumenterar och följer upp ramavtalen.

Dessutom levererar du hög servicekvalitet till vår interna medarbetare då du även fungerar som First Line Support i frågor gällande ramavtal. Du arbetar då i vårt interna ärendehanteringssystem och behöver kunna sätta dig in i ärenden av varierande komplexitet, leta efter olika typer av lösningar och ha nära kontakt med kollegor som befinner sig på olika orter i Sverige.

ARBETSUPPGIFTER
- Löpande administrativa uppgifter kopplat till ramavtalen, exempelvis dokumentation och uppföljning
- Leverera hög servicekvalitet till organisationen via vårt ärendehanteringssystem, där du informerar, ger råd och svarar på frågor kopplade till våra ramavtal
- Arbeta i olika projekt för att utveckla och förbättra våra interna rutiner och processer
- Övriga administrativa uppgifter kopplat till våra ramavtal eller vår försäljningsorganisation

VI SÖKER DIG SOM
- Är studerande på universitet eller högskola med inriktning juridik, ekonomi, personalvetenskap, statsvetenskap, eller annan relevant utbildning
- Har minst 1,5 år kvar på dina studier och söker ett långsiktigt extrajobb
- Har tidigare erfarenhet av service eller kundkontakt
- Behärskar svenska och engelska väl i både tal och skrift
- Har goda kunskaper i Officepaketet

Det är meriterande om du:


* Har tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter


Som person är du noggrann och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du arbetar självständigt och tar egna initiativ, samtidigt som du är ödmjuk och prestigelös i din framtoning. För att passa i rollen tror vi också att du är utåtriktad, serviceinriktad och har lätt för att samarbeta. Du är även duktig på att kommunicera och har möjligheten att anpassa din kommunikation, både skriftligt och verbalt, då arbetet innebär mycket kontakt med övrig organisation. Du ser detta som ett första, värdefullt steg i din karriär och vi tror därför att ditt engagemang är stort.

#

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Deltid, 8–12 h/vecka under kontorstid
* Placering: Solnavägen 3 H Stockholm


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Academic Work är ett bemannings- och rekryteringsföretag som sedan starten 1998 har hjälpt över 130 000 young professionals världen över till jobb. Vi strävar efter att bygga en arbetsplats i absolut världsklass, målet är att ingen medarbetare på Academic Work ska vilja jobba någon annanstans. Vår kultur präglas av våra tre värderingar: Share Energy, Beat Yesterday och Show Heart och vi tror därför på att ha roligt på jobbet, sprida vår energi, nå imponerande resultat och sträva efter att utvecklas.

För tredje året i rad vann vi 2019 kategorin bästa service- och tjänsteföretag i Brilliants tävling Powered by People. Academic Work har med andra ord högst medarbetarengagemang av alla företag i branschen! Läs mer om vår kultur och de karriärvägar och möjligheter som finns hos oss.

Vill du veta mer om hur det är att jobba internt på Academic Work? På Jobba Hos Oss får du träffa några av våra medarbetare, läsa om vad vi värderar högt samt se bilder och filmer som beskriver vår värld. Klicka här! Varmt välkommen!

Ansök här på annan site

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 oktober 2022
  • Ansök senast: 12 november 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


4 oktober 2024

Arbetsledare till kyrkogårdsförvaltningen

Arbetsledare till kyrkogårdsförvaltningen

2 oktober 2024

BUSINESS SUPPORT TILL LELY CENTER

BUSINESS SUPPORT TILL LELY CENTER

27 september 2024

Automotive Project leader

24 september 2024