OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om tjänsten
Har du tidigare studerat, eller har arbetat med löner, HR eller arbetsrätt? Vi söker dig som vill ta nästa steg och vara med på uppbyggandet av en helt ny avdelning! Ansök redan idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Contrado har sina lokala kontor i Sundsvall, Sollefteå, Östersund, Örnsköldsvik, Hudiksvall, Bergsjö, Uppsala och Kalmar. Arbetstiderna är 8-17, fredagar 8-15. Introduktionen anpassas efter dina tidigare erfarenheter och du kommer till en början gå bredvid en erfaren kollega. Om du är intresserad av att utvecklas i din roll har du goda möjligheter till detta i denna tjänst. Om du inte redan är auktoriserad finns möjligheten att bli det på sikt hos oss.
Arbetsuppgifter
Som löneadministratör kommer du tillsammans med erfarna lönekonsulter arbeta med all löpande löneadministration för våra kunder. Utöver detta kan du komma att fungera som en strategisk rådgivare till våra kunder om HR-frågor som bland annat semester, arbetsrätt, förmåner och arbetstider.
Andra arbetsuppgifter som förekommer är:
• Arbetsgivardeklaration
• Rapportering
• Lönebaserad redovisning
•
•
Vi söker dig som:
Antingen har studerat eller arbetat med löneadministration och/eller arbetsrätt och HR-frågor. Du behärskar det svenska språket väl i tal och skrift då dina kunder till största delen är svensktalande.
Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos oss. Du bör vara serviceinriktad mot våra kunder och vilja vara med på resan att bygga upp vår löneavdelning.
Övrigt
Omfattning: Heltid
Stad: Sundsvall
Tillträde: Enligt överenskommelse
Kontakt: Anna Eriksson, 073-805 88 75