OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz och den totala omsättningen ligger på ca SEK 170 miljarder.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag!Adecco Sundbyberg söker nu en Controller för uppdrag inom uthyrningsverksamheten. Vi söker nu en medarbetare till en av våra största kunder.Kunden är ett världsledande internationellt företag inom medicinsk utrustning och är beläget i Solna/Vreten.Du kommer att ha ett nära samarbeta med ekonomichefen och avgående controller.Du ska delta i budgetarbetet, analys samt kontoroll av affärsområde under en begränsad period.Du ska analysera det gamla och sammanställa det nya årsbudgeten samt stödja regioncontrollernas arbete.Till din hjälp har du affärssytermet Oracle.Vi söker dig som . Har erfarenhet av självständigt budgetarbete .Är van att ta ansvar och leverera resultat . Erfarenhet av affärssystemet Oracle är en pluss . Har erfarenhet av Office-paket, särsskilt i Excel . Har goda kunskaper i affärsengelska .Är prestigelös, gillar att ta egna initiativ, utåtriktad och flexibel.Fakta om anställning Du kommer att arbeta i vår uthyrningsverksamhet, vilket innebär att uppdragen kan variera.Det är därför viktigt att du gillar att träffa nya människor och tycker det ör roligt att prova på nya arbetsuppgifter.Du besitter en förmåga att anpassa dig till nya situationer och är lyhörd. Intresserad?