Controller med intresse för automatiserade ekonomimodeller, Stockholm

Controller med intresse för automatiserade ekonomimodeller, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 5 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Uppdraget är att leda förstudien och arbetet mot en förenklad, flexibel och automatiserad ekonomimodell. Att tillsammans med finansiella- och verksamhetscontrollers och övriga användare av ekonomisystemets moduler (tidredovisning, e-handel och redovisning) kartlägga nuläget och tidstjuvar.

Uppdraget går ur på att hitta förbättringsmöjligheter och komma med förslag på en förenklad, modern ekonomimodell och uppsättning som möter deras krav både nu och i framtiden med en föränderlig organisationsstruktur. Fokus är att minska administration, personberoende och manuella arbetsmoment samt att utnyttja ekonomisystemets funktioner på bästa sätt.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Utmärkt svenska i tal och skrift.
- Specialistkompetens inom ekonomimodeller.
- Utbildning i redovisning.


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

- Erfarenhet av ekonomisystemet Unit4 Business World.
- Erfarenhet av statlig redovisning.


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 juni 2021
  • Ansök senast: 11 juni 2021

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


14 november 2024

Business Controller till Recipharm i Uppsala

Business Controller till Recipharm i Uppsala

14 november 2024

14 november 2024

Senior Business Controller till växande team

Senior Business Controller till växande team

14 november 2024