OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkommen till Arbetsförmedlingen Stockholm City på rekryteringsträff. Det kommer att vara ca 11 företag som närvarar. Läs mer om träffen på www.arbetsformedlingen.se/stockholm-city
Tunnelgatan 3, T-bana Hötorget
Tisdagen den 2/2
Kom mellan kl. 10.30-11.00
Ta med dig dina ansökningshandlingar och förbered dig på en kortare intervju.
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Controllers till Stockholmsområdet
Till vår bemanningsverksamhet söker vi nu erfarna controllers för uppdrag i Stockholmsområdet. Våra kunder finns inom många olika branscher och är av varierande storlek, allt från mindre privatägda företag till stora internationella koncerner och organisationer.
Tjänsten
Uppdragens längd kan variera från ett par månader upp till över ett år. Såväl hel- som deltidsuppdrag kan bli aktuella. Du är under uppdragen anställd som konsult på Placera Personal. Om du idag driver eget företag och önskar arbeta som underkonsult kan även det vara av intresse på vissa uppdrag.
Arbetsuppgifter
Vad som ingår i de olika uppdragen som controller kan variera beroende på företag och ansvarsområde men vanliga arbetsuppgifter är:
.budget
.kalkylering
.prognoser
.rapportering
.deklarationer
.bokslut
Kvalifikationer
Med uppdragens varierande innehåll varierar även kraven på de personer som vi söker. Vi matchar din kompetens mot uppdragens ansvarsområden och krav. En lämplig bakgrund är:
.utbildad civilekonom
.minst ett par års erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter
.goda kunskaper i Excel
.erfarenhet av något större affärssystem
För att passa i rollen som controller ser vi att du är noggrann, strukturerad och analytisk i ditt arbete. Som konsult är det självklart även viktigt att du är kundfokuserad, lyhörd, positiv och har en god samarbetsförmåga.
Som medarbetare i vår uthyrningsverksamhet erbjuder vi dig varierande uppdrag hos kunder inom olika branscher. Vi är måna om att våra medarbetare ska trivas och kompetensutvecklas med sina uppdrag, något som vi vet skapar trygghet och engagemang.
Kom och träffa oss på Af Stockholm City den 2/2 så berättar vi mer. Det går även bra att söka tjänsten direkt via vår hemsida
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719