OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sjukhuset är med sina 12 100 medarbetare det tredje största av Sveriges sju universitetssjukhus.Vår verksamhet rymmer allt från bred vardagssjukvård till avancerad högspecialiserad vård i kombination med forskning och utbildning.Sjukhusets vision är att alltid vara bland de bästa och vår värdegrund är respekt för människan.För mer info: www.skane.se/sus Som en del i sjukhusets centrala stabsorganisation återfinns staben för basservice vars uppgift på olika vis är att tillhandahålla stöd och service åt vården.En av dessa stödfunktioner utgörs av telefonin.Vi söker Telefonicontroller Telefonin vid Skånes universitetssjukhus sköts i sin helhet av en extern leverantör.För att få telefonin att fungera optimalt, med stöd åt våra kliniker, söker vi nu en controller för telefonin.I rollen som controller har Du hjälp av ett nätverk med beställare/kontaktpersoner där varje klinik finns representerad.Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper såsom samarbetsförmåga, initiativrikedom samt att du är serviceinriktad.Det är viktigt att du har god kommunikationsförmåga som att uttrycka dig väl i tal och skrift då arbetet innehåller mängder av kontaktytor. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträdesdag enligt överenskommelse. Välkommen med din ansökan, som vi tar emot online, senast 2010-05-23. Region Skåne strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka.Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Rekv.nr : Ref nr 10-X357
Kontaktpersoner på detta företaget
Annika Rosén, områdeschef
042-406 19 74
Christina Rowéus, enhetschef
042-406 11 21
Maria Arheden, enhetschef
042-406 19 53
Pernilla Törnblom, Vårdförbundet
042-406 19 10
Ann-Charlotte Nordblad, enhetschef
040-33 27 26
Anna Weberg, Vårdförbundet
040-33 69 42
Cecilia Sjöbeck
046 770933
Beatrice Ohlsson
046 770932
Logopedförbundet
Elisabeth Bengtsson
040-675 30 68