OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Krambo AB är det kommunala bostadsföretaget i Kramfors kommun.
Vårt uppdrag är att vara Kramfors kommuns bostadspolitiska verktyg för att kunna trygga bostadsförsörjningen i kommunen, påverka boendeintegrationen samt öka valfriheten och inflytandet i boendet. Vi har ett aktivt samhällsengagemang och tillsammans med kommunen och andra intressenter medverkar vi till en positiv utveckling och gör kommunen attraktivare som bostads- och verksamhetsort i regionen.
Vi på Krambo är ALLA en del av hemkänslan!
Affärsmässiga, Lösningsorienterade, Lyhörda och Ansvarstagande
Vi söker en drift-, projektledare som ska leda och delta i projekt samt arbetsleda drifttekniker i den dagliga verksamheten.
Om tjänsten
I rollen som controller ingår bland annat att:
- Arbeta nära övriga delar i organisationen och stötta dem i såväl budget-och prognosarbete som analys och uppföljning.
- Arbeta med administration och uppföljning av våra investeringsprojekt.
- Upprättande av månads- och årsbokslut
- Utbilda och stötta organisationen i ekonomirelaterade frågor
- Kontinuerligt vidareutveckla processer, rutiner och verktyg
Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning eller motsvarande med ekonomisk inriktning. Du har goda kunskaper i excel och god pedagogisk förmåga. Du är strukturerad, analytisk och självgående. Har du tidigare erfarenhet inom fastighetsekonomi och fastighetsmoms är det meriterande.