OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade inom konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.
I samarbete med Coop söker vi nu Kundservicemedarbetare!
Arbetsbeskrivning
Som Kundservicemedarbetare inom Coop Online tar du emot inkommande samtal och mail där du besvarar kundernas frågor gällande leverans, reklamationer och produktutbud. Arbetet innefattar även kontakt med interna avdelningar för att säkerställa en kvalitativ leverans till kunderna.
Coop Online levererar idag kundservice och proaktiv kundvård med målet att göra vardagen enklare. Därför erbjuds våra medarbetare en utvecklande miljö där du som person kan ta stolthet i att hitta bästa möjliga lösningar för att hjälpa våra kunder.
Vi söker dig som
- har tidigare erfarenhet av service och kundkontakt
- är serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift
- är strukturerad och noggrann
- tycker det är roligt att jobba mot uppsatta mål
- trivs med att ha telefon som främsta verktyg
Dina personliga egenskaper är viktiga för oss på AMGA. Därför eftersträvar vi att den sökande värderar ett tryggt och långsiktigt arbete med ambitioner att växa in i bolaget.
Om bolaget
Organisationen erbjuder dig en stimulerande, familjär och händelserik arbetsmiljö där du som problemlösare kan visa ditt värde.
Utbildningsstart är 11/12 därför är det viktigt att du som söker kan börja detta datum.
Individuell lönesättning tillämpas och tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Tjänsten omfattar 40 timmar i veckan. Intervjuer hålls löpande med sista ansökningsdag 9/12, 2018 så skicka in din ansökan redan nu.
Vid frågor om tjänsten kontakta Henrik Nordh på henrik.nordh@amga.se