Coordinator till Quality avdelningen - BSH Home Appliances AB i Nykvarn

Arbetsbeskrivning

Välkommen till innovationsledaren inom hushållsapparater, välkommen till vårt team!
BSH Home Appliances AB ingår i BSH Home Appliances Group.
Med våra produkter med märken som Bosch, Siemens, Neff och Gaggenau, samt våra regionala och lokala märken, gör vi livet enklare. Vi är en internationell koncern med en årsomsättning på runt 13.1 miljarder euro under 2016 och mer än 58,300 anställda. Vi inspirerar genom intelligent teknik, utmärkt design, energisnåla produkter samt en god arbetsmiljö.
Ta ett steg vidare i din karriär – tänk framåt med oss.



 

Vi söker en Coordinator till BSH Home Appliances AB i Nykvarn 

Vi erbjuder:

Som Coordinator på vår Quality avdelning, erbjuder vi dig en utmanande position i en organisation som genomgår betydande förändringar. 

Dina arbetsuppgifter:

Din främsta arbetsuppgift är att sköta lagervård samt labeling av utgående gods. I ditt dagliga arbete kommer även ingå att köra klämtruck och stapla vitvaror samt stötta ett team av lagerarbetare inom arbetssäkerhet, kvalitet och produktivitet.


• Instruera och coacha medarbetare inom godshantering, arbetssäkerhet och processer
• Följa upp och optimera processer inom avdelningen
• Säkerställa att arbete utförs enligt ordningsregler och säkerhetsföreskrifter samt vara behjälplig vid rapportering av tillbud och olyckor
• Koordinera och fördela resurser i dialog med Team Leader
• Rapportera överenskomna aktiviteter och nyckeltal till Team Leader
• Identifiera möjliga förbättringsområden

Din bakgrund:


• 3 årig gymnasieutbildning
• Truck-kort A1-A4 och B1-B3
• Minst 2 års erfarenhet från lager/logistik branschen
• Goda kunskaper i Officepaketet, framförallt i Excel, kunskaper i SAP är meriterande
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Personliga egenskaper:


• Positiv lagspelare med ett coachande sätt
• God planeringsförmåga
• Resultat och kvalitetsinriktad
• Tydlig och kommunikativ
• Hög stresstålighet och förmåga att hantera flera arbetsuppgifter parallellt

Förmåner:

Fast månadslön, årsbonus vid positivt utfall, friskvårdsbidrag, 25 semesterdagar, kollektivavtal samt arbetstidsförkortning.

Arbetstider: Dagtid.

Övrig information:

Visstidsanställning 6 månader med god möjlighet till en tillsvidaretjänst för rätt person.

Vi genomför personlighetstest samt alkohol och drogtest inför anställning.

Ansökan
Välkommen med din ansökan, bifoga CV och personligt brev. Urvalet pågår så vänligen skicka din ansökan snarast möjligt men senast den 12 mars 2020. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta: Daniel Nygren, Quality Operations Manager, e-post Daniel.Nygren@bshg.com

Vi ser fram emot att få din ansökan!

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och undanber oss kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av rekryteringsannonser


Välkommen till innovationsledaren inom hushållsapparater, välkommen till vårt team!
BSH Home Appliances AB ingår i BSH Home Appliances Group.
Med våra produkter med märken som Bosch, Siemens, Neff och Gaggenau, samt våra regionala och lokala märken, gör vi livet enklare. Vi är en internationell koncern med en årsomsättning på runt 13,1 miljarder euro under 2017 och mer än 61,800 anställda. Vi inspirerar genom intelligent teknik, utmärkt design, energisnåla produkter samt en god arbetsmiljö.
Ta ett steg vidare i din karriär – tänk framåt med oss.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BSH Home Appliances AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 februari 2020
  • Ansök senast: 12 mars 2020

Besöksadress

Landsvägen 32
None

Postadress

Box 503
SOLNA, 16929

Liknande jobb


20 december 2024

18 december 2024

Regional Inventory Planner

Regional Inventory Planner

17 december 2024

PM Site Planner

PM Site Planner

3 december 2024