OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du ett nytt och utmanade arbete inom kundservice?
íTell erbjuder telefonilösningar baserade på modern teknologi, gedigen kvalitet och hög serviceanda. iTell servar idag över 800 företag i Norden och England med olika telefonilösningar inom växel, kundtjänst och svarstjänst.
iTell startades under 2002 och vi är idag ett 80-tal medarbetare uppdelade på 3 orter: Hofors, Borlänge och Avesta.
Arbetsbeskrivning
Som coordinator/telefonist hos iTell får du ett självständigt arbete med ansvar för ett specifikt antal kunder. Du besvarar dina kunders inkommande samtal och blir deras "ansikte utåt". Du har kunskapen som effektivt höjer våra kunders tillgänglighet och servicenivå genom att lotsa varje inkommande samtal, information och meddelande till rätt person (Vi arbetar EJ med utgående försäljning/telemarketing).
Dina egenskaper
Vi söker nu dig som håller en hög servicenivå och kvalité samt gärna har erfarenhet från liknande telefon eller kundservicearbete sedan tidigare. Du har lägst gymnasiekompetens och uttrycker dig väl -både i tal och skrift, på svenska såväl engelska. Du har god datavana och kan lätt sätta dig in i nya system. Som person är du flexibel och framåt, noggrann och punktlig samt drivs av att ge våra kunder bästa tänkbara service! Arbetet kan upplevas stressigt då tillgängligheten för våra kunder är viktigt.
Just nu söker vi personal för dag, kväll och helg samt natt. Dag, kväll och helg kommer att vara ett kombinerat schema och natt kommer vara separat, skriv i ansökan vilken av tjänsterna ni söker.
Tjänsterna kommer att tillsättas under september månad 2015.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Coordinatorchef Helena Eriksson
0200-210 230
VD Stefan Forsell
0290 64 50 00