Cordial söker kontorsansvarig

Cordial söker kontorsansvarig

Arbetsbeskrivning

Grattis, du har precis hittat till en mycket trevlig och utvecklande roll som kontorsansvarig. Vi på Cordial brinner för att frigöra våra kunders fulla potential. Genom att tillföra och skapa maximal genomförandekraft kan vi skapa hållbara resultat. Vi söker nu efter en ny stjärna som vill vara med och utvecklas tillsammans med oss.

Om rollen
I rollen som kontorsansvarig hos oss ansvarar du för att helheten på kontoret håller en hög standard och du är högst bidragande till att vi har den kvalificerade service som vi önskar. Som kontorsansvarig ansvarar du bland annat för:

• Daglig drift av kontoret vilket innefattar bland annat att ta emot besökare, säkerställa leveranser, hantera bud mm.
• Att vara kontaktperson gentemot fastighetsägare, kontakter gentemot olika leverantörer såsom städfirma, kontorsmaterial mm. Ansvara även för beställningar, kontorsmaterial, möbler och inredning
• Utbildningskoordinering, dvs förberedelser och inköp inför utbildningar, administration av material och certifikat/diplom, bokning av lokaler, hantering av offerter samt koordinering av examensmiddagar mm.
• Enklare ekonomiadministration som hantering av fakturor, kvittoredovisning, fakturering mm.
• Att stötta HR med introduktioner, inköp av gåvor, koordinering av interna events, agera skyddsombud mm.
• Att vid behov stötta marknad med planering inför events, beställning av trycksaker, korrekturläsning, social media mm.

Vem söker vi
Vi söker dig som har ett öga för detaljer och gillar att ge det lilla extra. Du håller en mycket hög kvalitet och servicenivå i din leverans. Du har arbetat med liknande uppgifter tidigare och älskar att bidra till helheten genom de arbete du gör. Du är självgående och tänker självständigt samtidigt som du är en relationsperson som gillar att vara del av ett ambitiöst och professionellt team. Du kommer ha mycket frihet under ansvar och vi ser mycket positivt på proaktivitet och initiativförmåga.
Är vi rätt för dig?
Cordial är ett företag där varje individ räknas. Vi kommer aldrig att bli bättre än människorna i vårt team. Som medlem i Cordialteamet, förväntas du därför att spela en aktiv roll i utvecklingen av våra kunder, dig själv och vårt företag. Känner du igen dig i ovan beskrivning vill vi välkomna din ansökan så snart som möjligt. I denna rekrytering samarbetar vi med Jurek Business Support. Vi kommer att göra löpande urval, search och intervjuer och presenterar lämpliga kandidater allteftersom. Vill du ha mer information om tjänsten går det bra att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Susanne Waering via mejl på susanne.waering@jurek.se.

Sökord: office manager, kontorsansvarig, assistent, koordinator, kontorsassistent, office assistant

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 april 2022
  • Ansök senast: 29 maj 2022

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


27 november 2024

26 november 2024

Receptionist

Receptionist

26 november 2024

26 november 2024