Core Advisor

Core Advisor

Arbetsbeskrivning

Är du vår nya Core Advisor?
Söker du precis som vi, alltid efter nya utmaningar och vill hitta en plats där du kan ta stort ansvar samtidigt som du växer med bolaget? Tycker du en salig blandning av service, administration, system och utveckling i direktkontakt är meningen med (arbets)livet?

Guess what? Allt detta får du kombinera på Telavox! Advisorsorganisationen hjälper våra kunder med allt från uppstart, utbildning, support och avtalsfrågor. Vi sätter kunden i fokus och jobbar aktivt för att balansera reaktiv och proaktiv kundkommunikation. Advisorn tar helhetsansvaret för att varje kund har en optimal kommunikationslösning över tid samt att våra produkter och tjänster används på ett effektivt sätt.

Om jobbet
Din roll som Core Advisor syftar till att avlasta dina kundansvariga Advisor-kollegor (i SOHO och SME segmentet) i arbetet med att uppnå kundnöjdhet i världsklass. På Telavox älskar vi att prata med våra kunder men strävar ändå efter att minska antalet samtal och uppmuntrar till självgående kunder. Eftersom du är en viktig del av informationsutbytet kommer du därför också att ta en aktiv del i att effektivisera ärendeflödet.

Fokus för Core Advisorn kommer primärt innebära att göra våra kunder nöjda! Detta innebär utveckling av kundens kompetens om våra tjänster samt hantering av beställningar och andra ärenden från kunden. Du ansvarar som en del av teamet för att ta emot kundens ärenden via ärendesystemet, mail eller telefon och utför själv förändringar och beställningar åt kunden alternativt tar ärenden vidare till andra i organisationen. Du jobbar nära våra Advisors, som du också kommer avlasta och hjälpa i det dagliga arbetet, där du även får möjlighet att ge input till att förbättra våra rutiner för att ge våra kunder bästa förutsättningar.

Det finns goda förhoppningar och möjligheter för dig att växa in i en roll som Advisor på sikt. Och det bästa av allt? - Du blir en del av ett spännande team som ansvarar för ett av bolagets viktigaste tillgångar - våra kunder.

Vad gör dig klippt & skuren för rollen?
För att blir en stjärna i den här rollen har du hög social kompetens och god förmågan att kommunicera och skapa förtroende bland våra kunder. Extra glada blir vi om du har erfarenhet från en kundcentrerad roll eller serviceyrke och det är ett extra + i kanten blir det om erfarenheten kommer från telekom eller IT-branschen. Du tycker att all form av kontakt med människor är toppen och blir extra förtjust när det är lite utmanande och klurigt. På Telavox gillar vi att både arbeta och skratta tillsammans och är säkra på att socialt engagemang leder till framgång. Utöver social skicklighet värdesätter vi följande kvalifikationer hos dig:

- din omåttliga kundkärlek och din inställning att alltid överträffa alla förväntningar
- din förmåga att med glimten i ögat styra kunden mot rätt alternativ
- din sociala skicklighet gentemot kunder, kollegor och världen
- din erfarenhet från något års hantering av kunder supporterande, proaktivt eller säljande
- ditt tekniska intresse och din ivrighet att lära dig allt
- din superkraft i relationsbygge
- din eminenta telefonvana
- din smidiga kommunikation på svenska & engelska (annat nordiskt språk är också varmt välkommet!)


Telavox is the place to be!
Om du inte har hört talas om Telavox innan vi är ett 17 årigt techbolag i telekombranschen. Vi utvecklar världsledande kommunikationsplattformar med lösningar för smart och effektiv telefoni, växel, chatt och mycket mer. Oavsett om det handlar om en entreprenörsdriven start up eller en gigant bland jättarna, bidrar vi till att gör företag mer produktiva och roligare! Och vi älskar det!

Vi är cirka 260 Telavoxare i fem länder, med rötter i Skåne! I Malmö har vi vårt superhärliga huvudkontor med alla centrala funktioner på bolaget, (som vi längtar tillbaka till, eftersom vi alla arbetar hemifrån för tillfället). Förutom dröm-kollegor erbjuder vi friskvårdsbidrag, försäkringar, gratis användning av KRY och ett gäng andra bra saker. Hos oss får du dessutom vara med på en tillväxtresa :-)

Vi gillar olika! Hos oss är alla välkomna, och våra olikheter behövs för att kunna fortsätta utveckla vår produkt, våra kunder och vår organisation! Läs mer om vår kultur, våra medarbetare och business i vår Culture Book. (https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vQN1wDpp_YGRwXww6S7tEYfb8KO2AGyjJk51uA6g7IX_Nv4gtaHH2ci2SPizYx-CWt3f6noEJls_n2M/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.g63cf6a08cf_1_0)

Är du intresserad av att bli en del av en framgångssaga? Ansök nu! Vi ser verkligen fram emot att höra från dig! Skicka din ansökan så snart som möjligt. Om det finns några frågor, vänligen kontakta HR Business Partner Hanna Lindkvist på Hanna.Lindkvist@telavox.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Fenix Bretz
0406200088
Christoffer Carpvik
+46363300833
Maria Olofsson

Henrik Lindau

Jenny Persson

Moniq Tahiraj

Jenny Persson
+4640 6200106
Moniq Tahiraj
+4640 317970026
Susanne Malmgren

Hanna Lindkvist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telavox
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 november 2020
  • Ansök senast: 24 april 2021

Besöksadress

Stora Varvsgatan 6A, Malmö
None

Postadress

None
., .

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024