OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kort om tjänsten
Vi är i början av vår spännande utvecklingsresa och söker nu en duktig person för tjänsten samordningsansvarig till Customer Success Teamet. Vårt Team brinner för att ge våra kunder den hjälp dom behöver för bästa upplevelse, där är din roll viktig för oss. I tjänsten utgår du från vårt kontor i Stockholm.
Om verksamheten
Kraven på kompetens har aldrig varit mer komplexa eller förändrats så här snabbt. Vi vet det, för vi har arbetat med att framtidssäkra kompetens sedan början av 90-talet. Det vi har lärt oss är att inspiration och motivation är en förutsättning för kompetens, oavsett om det handlar om en enskild individ eller en hel organisation. Av den anledningen utgår vi alltid från människans behov och förutsättningar när vi inspirerar till kompetens och utveckling – för det är genom att utbilda människor som vi kompetensutvecklar organisationer.
Mer om tjänsten
I rollen som samordningsansvarig är du viktigt för både vårt team och våra kunder.
Din insats är avgörande för företagets affärer då du säkerställer att kunden får alla verktyg och all information de behöver och får ut mest möjliga för sin affär. Du ingår i ett team på tre personer där alla har samma viktiga funktion men i din roll driver du teamet och den nystartade avdelningen framåt. Du tar in teamets idéer och tankar för utveckling samt konkretiserar detta till verklighet. Teamet har en gemensam budget och ansvarsområde som fungerar som första linjens ambassadörer för Cornerstone. Rollen innebär att leda arbetet i gruppen, men personalansvaret ligger på försäljningschefen. Våra kunder finns i både den privata och offentliga sektorn. Cornerstone's målsättning är att vara bäst i Sverige på kompetens. Vi lyckas med det genom att skapa tillit för varandra och ta ansvar för det vi gör. Det gör att vi har kul, utvecklas och tillsammans skapar förutsättningar för människor och organisationer att växa och utvecklas.
Din profil
För att lyckas hos oss har du jobbat med kundnära roller, du har en väl utvecklad administrativ ådra och tar gärna ansvar för gruppens bästa. Vi ser gärna att du är van att jobba med social selling samt har vana av andra digitala arbetssätt. Då våra säljprocesser i vissa fall är långa är det nödvändigt att vara tålmodig och ihärdig. Eftersom du är kundens ambassadör och får höra allt först, så är du en väldigt viktig resurs för oss internt i vårt utvecklingsarbete. Det är en roll som du trivs och har lätt för att kommunicera ut viktig affärs information. Du kommunicerar i tal och skrift på svenska och engelska.
Du behöver även besitta nedan egenskaper.
-Relationsbyggande
-Närvarande i den dagliga utvecklingen
-Ger energi
-Kommunikativ
-Strukturerad
-Resultatdriven
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt.
Urvalsprocessen sker löpande.
I det här uppdraget samarbetar vi med Dreamwork och deras rekryteringsspecialister Bengt Lööw bengt.loow@dreamwork.se och Tobias Lindberg tobias.lindberg@dreamwork.se
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini
Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré
Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09