Costumer Succes Manager

Costumer Succes Manager

Arbetsbeskrivning

Om jobbet
Frontdesk är verksamma i hela Sverige, med huvudkontor i Göteborg.
Som Customer Success manager arbetar du nära våra kunder och säkerställer hög kundnöjdhet. Detta gör du igenom löpande samtal, utbildningar i vår plattform och hantering av ärenden för att förbättra användarupplevelsen för våra kunder.
Du har löpande dialog med vår kundservice för att identifiera eventuellt missnöje hos kund och följer upp ärenden direkt med kund.
Utöver löpande dialog med kunder ansvarar du för att omförhandla kunder som du tilldelas.
Vi söker följande person
Frontdesk söker dig som är en utåtriktad person med eget driv och som är starkt motiverad att uppnå goda resultat i ditt arbete. Du har god förmåga att kommunicera med både växeltelefonister på mindre bolag till ledare på stora bolag.
Som person är du lyhörd och lösningsorienterad för att snabbt identifiera och koordinera bästa möjliga lösningar för våra kunder.
Vi söker dig som
• Drivs av högt tempo och att alltid överträffa dig själv
• Har förmågan att bygga långsiktiga relationer
• Är social, affärsmässig, självgående och strukturerad
• Har förmågan att analysera kundens behov och möta upp med lösningar
• Du drivs av att hjälpa kund och ser möjligheter i problem
• Tidigare erfarenhet inom försäljning
• En extra merit om du jobbat inom telekombranschen med goda resultat
Frontdesk söker ny Customer Success manager
Som Customer Success Manager har du en viktig roll inom företaget med ansvar för befintliga kunder. Dina uppgifter består av löpande dialog med kunder, behovsanalys, kundanpassa lösningar, samt omförhandla befintliga kunder. Du arbetar nära ledning och rapporterar direkt till vår Försäljningsdirektör.
Under din utbildning och uppstart kommer Försäljningsdirektör stötta dig i arbetet dagligen för att säkerställa att du når dina mål och levererar uppsatt budget.
Vi erbjuder dig
• Kunder att omförhandla
• Inga lönetak
• Gedigen utbildningsplan
• Egen handledare
• Fantastiska utvecklingsmöjligheter
Om anställningen
Lön
Fast och rörlig lön
Omfattning: Heltid
Varaktighet: Tillsvidare
Kvalifikationer
Krav
Gymnasial utbildning
Språk
Krav
Svenska
Meriterande
Engelska
Körkort
B
Skicka din ansökan till:
klara.sandahl@frontdesk.se
Kontakt:
Klara Sandahl, COO
0706 35 15 35
klara.sandahl@frontdesk.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Frontdesk Nordic AB Göteborg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 14 oktober 2022
  • Ansök senast: 13 november 2022

Postadress

Anders Personsgatan 16
Göteborg, 41664

Liknande jobb


KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024