OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Questback grundades 2000 och är världsledande inom erfarenhetshantering som levererar en komplett plattform för insamling av medarbetar- och kundupplevelsesdata för att hjälpa kunderna att komma vidare. De tror på att fånga och agera på erfarenhetsdata för att transformera organisationer, vilket resulterar i kontinuerlig innovation och konkurrensfördelar. Med över 4700 kunder i 50 länder är Questback det beprövade sättet att få insikter och kraftomvandling genom erfarenhetshantering. Som medarbetare på Questback finns det stora utvecklingsmöjligheter för dig på Questback. Tjänsten är placerad centralt beläget på Kungsgatan i Stockholm.
Om dig:
Du är en exemplarisk säljare som alltid siktar på att nå högre än dina uppsatta mål och har under din karriär visat på resultat utöver det vanliga. Du är strukturerad och driven och sätter alltid kundens behov först. Du har ett mindsett likt en entreprenör, eftersom du har en förmåga att få en idé att implementeras. Du har även lätt till att bygga relationer och bibehålla dem.
Arbetsuppgifter
Du ansvarar för framgång med dina kunder, genom att lära känna, hjälpa och ha ett professionellt samarbete med de. Det gäller för dig att både behålla den befintliga kundstocken men även att få den att växa. Du ska kartlägga och utforska dina kunder och deras organisation, vilket leder till kontinuerlig tillväxt och användning av Questbacks feedbackplattform.
Skallkrav
- Jobbat med försäljning eller Costumer Sucess arbete inom SaaS 2-4 år
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift
- Erfarenhet av komplexa förhandlingar
- Bevisade resultat som överstiger kvartalskvoterna
Meriterande:
- Erfarenhet av Salesforce
Övrigt:
Vi kommer i denna process att träffa kandidater löpande, och tycker du att ovan låter som något för dig ser vi gärna att vi får din ansökan omgående.
Ansökan eller frågor kring rollen eller processen kan riktas till rekrytering@happyboss.se