OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kunds Coustomer Service avdelning söker vi dig som brinner för att jobba med merförsäljning och vara spindeln i nätet. Som anställd hos kunden kommer du gå ingå i ett energifyllt gäng där alla strävar efter service på högsta kvalité.
Din roll kommer att innebära att ta emot inkommande kundförfrågningar via telefon samt andra digitala kanaler.
Assistera kunderna samt jobba aktivt med merförsäljning.
Det kan innebära att omförhandla kundernas avtal, erbjuda tilläggstjänster samt svara på frågor om flytt, faktura och avtalsfrågor.
Din profil
Vi letar efter dig som brinner för att alltid leverera god service och goda resultat i ditt arbete.
Som person är du ansvarstagande, serviceminded och du ser dig själv som en teamplayer.
Du trivs med att arbeta mot både individuella och gemensamma resultat.
Din inställning är positiv och du sprider energi till både kollegor och kunder.
Du är en lösningsorienterad och engagerad person som alltid ser möjligheter i ditt arbete.
Denna roll kräver att du har goda språkfärdigheter i både svenska och engelska.
Din bakgrund:
Minst 6-12 månader av kundtjänst alt
Minst 6-12 månader av telesales/B2B
God administrativ förmåga
Lösningsorienterad
Vi erbjuder
Tre veckors intern utbildning
Möjlighet att utvecklas inom miljöinriktad och snabbväxande organisation.
Kollektivavtal
Möjlighet att utvecklas på bolaget