OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hertz är sedan 1918 världsledande när det gäller biluthyrning. Hertz finns representerat i över 150 länder med 7500 uthyrningskontor. Har en hyrbilsflotta på ca 550.000 fordon och hanterar årligen över 30 miljoner bokningar. Totalt är det 25 000 anställda världen över. Sverige är ett licensland och Hertz i Sverige bedrivs av First Rent A Car AB ett företag inom Volvokoncernen. Hertz finns representerat i Sverige med ca 200 uthyrningskontor på flygplatser och inne i städerna. Vi söker en person som ska administrera bolagets kundreskontra och i samarbete med inkassobolaget effektivt hantera dessa ärenden. Du kommer att ha mycket kontakt med både externa och interna kunder på telefon och e-post.[ . Administration och hantering av kundreskontra . Kreditbedömning enligt gällande policy . Påminnelse- och inkassohantering . Räntefakturering Kvalifikationer:[ . Du ska minst ha gymnasieexamen med ekonomisk inriktning . Erfarenhet av inkassohandläggning ses som en merit . Goda redovisningskunskaper . Datorvana avseende MS Office Språk: Vi kräver mycket goda kunskaper i engelska och svenska i så väl tal som skrift. Du får gärna ha baskunskaper i något annat språk. Som person är du noggrann och effektiv. Vi tror att du besitter en förståelse för hur en kundreskontra ska administreras för företagets bästa.
Kontaktpersoner på detta företaget
David Bowern, City Manager
073-802 11 10
Alexander Babkin, Stationschef
0709-468897
Jesper Sundblad, Försäljningschef
08-657 30 44
Annika Larsson, Accounting Manager
08-657 30 09
Peter Svensson, Sales Director Sweden and Denmark
08-657 30 95
Camilla Rydelid, Station Manager
Patrik Idrén, Manager HR
08-657 30 21
Susanne Lindvall, HR Business Partner/Salary
08-657 30 17
David Bowern, Regional Manger
Malin Englund, Station Manager
0155-45 10 50