CRM-agent sökes omgående till H1's huvudkontor i Östersund!

CRM-agent sökes omgående till H1's huvudkontor i Östersund!

Arbetsbeskrivning

Kontraktstyp:

Visstidsanställning i form av behovsstyrd schemalagd arbetstid vardagar mellan 08.00-18.00. Det finns goda möjligheter till förlängning eller tillsvidareanställning.

Förmåner:

Friskvårdbidrag

Internutbildning-E-learning

Jobbeskrivning

Är du en positiv, driven och passionerad medarbetare ända ut i fingerspetsarna? Då är du troligtvis vårat nya stjärnskott på H1 huvudkontor i Östersund.

I din roll som medarbetare kommer du ansvara för att med hög kvalitét, hantera inkommande samtal och mail gällande kundförfrågningar och arbeta aktivt med service och provisionsmöjligheter. Du kommer arbeta i ett team och tillsammans utgör ni kundservicen för de produkter och tjänster som ingår i ert uppdrag. Uppdragen handlar mestadels om befintliga och potentiella kunders avtal, att erbjuda reklamation och svara på generella frågor gällande priser.

Vi ser att du som ansöker:

• Är målinriktad, flexibel och driven till att vilja utvecklas inom H1 Communication AB.
• Har en naturlig fallenhet till att prata med kund och alltid strävar efter att generera service av högsta världsklass.
• Kan och vill samarbeta i grupp.
• Är en person som trivs med uppsatta mål och kontinuerlig uppföljning.

Önskade meriter:

• Har en gymnasial utbildning.
• Talar och skriver flytande svenska och engelska.
• Kundservice: 1 år (Meriterande).

Vad kan H1 erbjuda dig?

• Stora karriärs- och utvecklingsmöjligheter via internutbildningar samt coachning av våra professionella och välutbildade Team Managers.
• Marknadsmässig lön med möjlighet till bonus i form av provision.
• Nya och fräscha lokaler med möjlighet till distansarbete.

• Anställning enligt kollektivavtal.

Vilka är vi?

H1 Communication AB startades i Juni 2007 och är ett privatägt bolag med ett nordiskt perspektiv som är verksam inom CRM-området. Företaget har en hög tillväxt och idag ansvarar företaget för ca 350 anställda i länderna Sverige och Norge. H1 står för Happy ones och filosofin bygger bland annat på att våra medarbetare ska ha roligt på jobbet och känna att man är en del av ett större sammanhang. Vi är övertygade om att ett bra företag strävar efter att varje medarbetare varje dag ska känna en arbetsglädje och förväntansfullhet till jobbet samt glädjas av att prestera tillsammans. I dagsläget innehar bolaget ett flertal ISO-standarder i syfte att säkerställa att vår leverans möter våra uppdragsgivares förväntningar

Sammanfattning

  • Arbetsplats: H1 Communication
  • 2 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 september 2022
  • Ansök senast: 19 oktober 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024