OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ITAB Group Support AB ingår i koncernen ITAB Group.
ITAB säljer, designar, utvecklar och installerar kompletta butikskoncept till butikskedjor inom detaljhandeln. Med vår expertis, långsiktiga relationer och innovativa lösningar är ITAB i framkant som partner inom retail. Vi erbjuder karriärmöjligheter i en internationell miljö och strävar efter mångfald samt goda arbetsvillkor. ITAB tar avstamp i våra ledord som sammanfattas "ACT" Ahead, Customer, Together och strävar tillsammans för en hållbar framtid - för affären, människorna och miljön. Vi verkar för en vänlig, attraktiv och hälsosam arbetsplats med lika möjligheter och goda arbetsvillkor. Läs gärna mer på vår hemsida itab.com.
Är du en passionerad expert inom CRM, särskilt inom Salesforce? Vill du vara en del av en förändringsresa där teknologi och transparens står i centrum? Då kan detta vara din nästa utmaning!
Dina ansvarsområden: Som CRM Business Systems Manager hos ITAB ansvarar du för vårt CRM-system Salesforce, du kommer även bidra till att öka kompetensen på vår avdelning inom området. Arbetet innebär bl.a. att sätta strukturer, leda/projektleda, etablera relationer och samarbeten med sälj -och marknadsavdelningen, Salesforce samt andra partners. Framför allt behöver du även blicka framåt, för att se vad som behövs för att lyckas i vår CRM-resa kopplad till vår strategi!
Placeringsort: Jönköping
Tillträde: Enligt överenskommelse, så snart som möjligt
Resor: Ja, till ITAB-enheter i och bortom Europa
Din bakgrund
Utbildning:
Högskola eller likvärdigt är meriterande, men det viktigaste är att du verkligen har kompetens inom CRM-området.
Arbetslivserfarenhet:
• God erfarenhet av att leda CRM-projekt
• God erfarenhet av att kunna översätta säljprocess till systemuppsättning
• Du besitter förmågan att med din kommunikativa skicklighet omvandla affärskrav till i systemkonfigurationer och funktionaliteter
• Internationell verksamhetserfarenhet
Meriterande:
• Salesforce-certifieringar: såsom Admin, SalesCloud, ServiceCloud, Platform App Builder
• Erfarenhet av större affärssystem
• God förståelse för sälj och marknad
• Erfarenhet som superuser inom CRM/Salesforce
Specifik förkunskap:
• Solid kunskap i CRM, väl grundad inom processområdet
• Breda IT-kunskaper
• Språk: Svenska och Engelska
• Villig att resa inom Europa och länder utanför, till ITAB´s olika enheter
Dina personliga egenskaper:
Strukturerad: Du sätter upp mål, följer upp och dokumenterar
God ledarskapsförmåga: Du är ledare och coach, fokuserar på helheten och inte så mycket på detaljerna
Specialistkunskap: Stort intresse för och kunskap om CRM, integrationer och lösningar
God kommunikatör: Kan kravställa och följa upp både internt och externt
Entusiasmerande: Inspirerar och coachar för att nå målen
Stabil: Tålig, kan göra goda avvägningar även i tuffa situationer
Samarbetsvillig: Prestigelös och teamorienterad
Bli en del av vår framtid!
Välkommen med din ansökan!
Kontaktperson
I denna rekrytering samarbetar vi med FRAM som arbetar med rekrytering och utveckling av befattningshavare i ledande position och specialister. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Katarina Czudowska 0735-17 37 89.
Du söker tjänsten via www.framrekrytering.se där du registrerar ditt CV och kopplar din ansökan till tjänsten. Vi önskar din ansökan så snart som möjligt!