OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi brinner för att skapa stamgäster, det är vårt dna och anledningen till att vi finns till - nu letar vi efter en person som vill ta oss till nästa nivå!
Om tjänsten
Jo, så här är det. Viljan och ambitionen har vi haft alltid, att skapa en upplevelse för varje gäst som gör att de längtar tillbaka innan de ens har hunnit komma hem. Nu har vi också systemen, arbetssättet och förutsättningarna för att göra arbetet med att skapa stamgäster riktigt, riktigt bra!
Vi söker dig som vill leda och utveckla vårt CRM & Insight arbete och göra ESS och våra destinationer ännu mer relevanta och intressanta i framtiden.
I rollen som CRM & Insights Manager har du ett övergripande ansvar för företagets kundinsikter. Både genom analys men också genom att framgångsrikt driva våra CRM processer. Vi ser att du leder det kontinuerliga utvecklingsarbetet av CRM arbetet och dess strategi och också är företagets superuser på plattformen.
Vi är entreprenörer hela gänget. Så känns det. Vi brinner för att göra saker med hjärtat, tänka långsiktigt och låta vår nyfikenhet och våra värderingar visa vägen. Vi gillar också att leverera effekt, älskar att lansera nytt, tycker om kreativa lösningar och charmigt och personligt innehåll. CRM arbetet ger oss oändliga möjligheter att göra allt detta på en och samma gång, kreativt arbete som också får stor effekt - världsklass!
Arbetet inom CRM planeras, organiseras och leds ur ett holistiskt och affärsmässigt perspektiv. Du har ett högt engagemang, är nyfiken och kundfokuserad. Mot dina kollegor och samarbetspartners har du ett ledande och entusiasmerande sätt genom att påvisa ett framåtsträvande engagemang i ditt arbete. Du gillar att jobba i team och är inte rädd för att vara både strategisk och operativ utifrån datadrivna insikter. Som person är du analytisk, positiv och kreativ.
Du rapporterar till vår Marketing & e-com Director chef Cecilia Lyche och har en strategiskt mycket viktig roll i ESS marknadsorganisation.
Vem är du?
Du är en person som följer och kanske till och med leder den digitala CRM-utvecklingen och kan omsätta det i idéer för optimal kundupplevelse genom datadrivna kundinsikter.
Placering är i Göteborg på vårt huvudkontor på Vasagatan (snart på Jacy´z)
Låter det intressant? Perfekt! Svara på några frågor och beskriv varför vi är en perfect match. Vi ser fram emot att höra från dig.
Sista ansökningsdag 30 juni 2022.