OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Doktor.se är en av Europas mest nedladdade vårdappar med över 600.000 användare i Sverige och över en miljon nedladdningar. Dessutom används Doktor.se:s plattform idag i flera länder över världen. Som en del av Doktor.se jobbar du med en av världens modernaste och mest spännande produkter och har en viktig del i bolagets fortsatta utveckling
Om tjänsten:
Vi söker en person som kan bygga upp, utveckla och driva vårt arbete med CRM på Doktor.se. Arbetet är precis i startfasen, där vi har nödvändig teknologi implementerad men inte kommit mycket längre. Du kommer att bygga upp mycket från grunden gällande användarresor, kommunikation och touch points med användarna.
Vi tror att du har arbetat som CRM-specialist i 3-5 år och nu känner att det är dags att ta nästa steg där du får ta ett ännu större ägande och ansvar. Som person är du självgående och kan komma igång med arbetet direkt. Du har en bra känsla för kommunikation samtidigt som du har ett analytiskt sinne.
Vidare tror vi att du är van med att arbeta med mailutskick och optimeringar, och om du dessutom arbetat med en app tidigare är det ett plus. Vi använder Braze som vårt huvudsakliga system för denna typ av kommunikation (det är inte ett krav att du arbetat med Braze sedan tidigare även om det såklart underlättar).
När du kommit in i rollen är du navet för all vår användarkommunikation. Du rapporterar till vår CMO och kommer få stöd i arbetet från hela avdelningen och nödvändiga externa resurser.
Detta är kort sagt ett modernt, smart och riktigt spännande jobb helt enkelt!
Formella Kvalifikationer:
- Relevant universitets- eller högskoleutbildning, gärna inom kommunikation/design
- Minst 3 års erfarenhet från CRM eller liknande
- Flytande kunskaper i både svenska och engelska
Vi erbjuder:
- Goda möjligheter till delaktighet och att påverka verksamhetens utveckling.
- Tydlig kommunikation och arbete i ett snabbt växande techbolag.
- En härlig arbetsmiljö med fina kollegor.
- Kontor centralt beläget på Banérgatan i Stockholm
- Kollektivavtal
Övrig information
Start: Så snart som möjligt med hänsyn för eventuell uppsägningstid. Intervjuer sker löpande
Plats: Banérgatan 10, centralt i Stockholm
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Tillsvidaretjänst med 6 månaders provanställning
Lön: Enligt överenskommelse
Vill du vara med att skapa Sveriges viktigaste företag? Klicka på "Skicka ansökan" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten för sista ansökningsdag. För frågor angående tjänsten, kontakta HR-Generalist Angelica Koskinen på 073-152 04 45.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika
Anna Hedlund
0731466066
Angelica Koskinen
073-1520445
Martin Lindman
Jill Ericson
0731532210