OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Redo att gå in i en roll med stora möjligheter att utvecklas tillsammans med ett fantastiskt team i ett av Skandinaviens snabbast växande varumärken inom active wear? 🤸
Några av dina ansvarsområden:
- Digital marknadsföring via e-mail, push-notiser, SMS mm.
- Driva marketing automation som maximerar customer lifetime value
- Optimera CTR, open rate, email revenue, unsubscribe rate mm.
- Kampanj- och CRM-planering
- Jobba tätt ihop med vårt content team
- Utveckla långsiktiga kundrelationer
- Ansvara för lojalitets- och kundrecensionsprogram - Stötta övriga delar av vår ECOM-avdelning
- Ansvara för vårt ESP och SMS system
Din profil
För att vara lyckosam i rollen tror vi att du har minst 1 års erfarenhet av liknande uppgifter. En fördel om du gjort det inom E-handel och har erfarenhet av Klaviyo. Det är även meriterande om du har en examen inom e-handel, analys eller digital marknadsföring.
Som person är du driven och nyfiken och du vill gärna utveckla vidare din e-handelskompetens i en snabbväxande miljö. Du är resultatorienterad, trygg i dig själv och dessutom analytisk, strukturerad och proaktiv.
Kompetens
CRM Marketing
Digital analysis
Digital Marketing
E-commerce
Klaviyo
Marketing Automation
Intervjuer sker löpande