OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du också bli en del i ett vinnande team?
GE Money Bank ingår i ett av sex affärsområden inom den globala GE koncernen. I Sverige är de ca 350 anställda och deras huvudkontor ligger i Danderyd. De är en dynamisk och global marknadsledande leverantör inom bank och finans med över 118 miljoner kunder. Deras affärsidé är att genom snabbhet, enkelhet och tillgänglighet erbjuda lån, krediter och finansiering direkt till konsument och via ett väl utvecklat samarbete med detaljhandeln och andra samarbetspartners.
Till ett 6 månader långt konsultuppdrag med start i augusti söker vid dig som har erfarenhet av CRM och kampanjarbete.
Arbetsbeskrivning
Som CRM Program Manager ansvarar du för att utveckla lönsamma och långsiktiga relationer med våra kunder genom att utveckla kundkommunikation och erbjudanden i syfte att driva kundlojalitet och försäljning.
Du driver och utvecklar nya och befintliga idéer och kampanjer med syftet att utveckla vårt CRM arbete. Du arbetar kontinuerligt med att följa upp kampanjer och portföljer med syftet att utvärdera och optimera ROI, samt ansvarar för försäljningsbudget och kostnader relaterade till kundkommunikation och erbjudanden till slutkund. Du ingår i ett team om 5 personer och rapporterar till vår CRM Manager.
Vem är du?
För att lyckas och trivas i rollen har du minst 3-5 års erfarenhet inom CRM med framförallt kampanjarbete. Du har en akademisk examen inom marknadsföring eller motsvarande relevant utbildning. Du är van att arbeta med analys och segmentering, har goda kunskaper i Office-paketet och är van att arbeta i CRM-verktyg. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt och har lätt för att uttrycka dig i såväl tal som skrift. Erfarenhet från bank- och finansbranschen är meriterande.
Som person är du resultatinriktad, trivs med att ta eget ansvar och med att arbeta i ett högt tempo. Du är självgående med en analytisk läggning och har en förmåga att hålla många initiativ igång samtidigt. Då du kommer att arbeta i nära samarbete med medarbetare från andra funktioner inom bolaget, är det viktigt att du är samarbetsvillig och prestigelös.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Experis hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många av Sveriges populäraste företag och vi hjälper våra kunder med interimslösningar för redovisningsekonomer, redovisningschefer, ekonomichefer, controllers mm. Experis AB ingår i ManpowerGroup, - Sveriges största bemanningsbolag.
Vi kan erbjuda dig:
• Spännande tjänster på intressanta företag, - både välkända och nystartade
• Utvecklingsmöjligheter på både lång och kort sikt
• Möjlighet att jobba i svensk och internationell miljö
• Nätverkande med personer inom din yrkeskategori genom såväl nätverksträffar som sociala aktiviteter
Vår verksamhet bygger på att våra anställda trivs och vill stanna hos oss.
Vi erbjuder anställning enligt kollektivavtal med allt vad det innebär i form av övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.
Kontaktperson
Du söker tjänsten via länken nedan. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta Agneta Yngwe eller Anna Aurell Sundvall på telefon 08-736 19 00. Vi arbetar med löpande urval och uppdraget kan komma att lösas innan sista ansökningsdag har passerat.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Therese Rocafort Svensson
Angela Ekelöf
0340-66 42 71
Åsa Mårtensson
031-61 72 17
Mathias Ericson
0650-356 93
Emma Larsdotter Moström
090-702361
Jenny Viklund
0660-599 76
Helene Mårtensson
040-660 63 32
Hanna Eriksson
+4611194358
John Johansson
+46 703 24 25 19
Gosta Dreifeldt
+4642371645