CRM - resurs till marknadsavdelning

Arbetsbeskrivning

Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av de äldsta företagen i bemannings- och rekryteringsbranschen.Under våra mer än 20 år i branschen har vi utvecklat ett unikt kontaktnät och väl beprövade arbetsmetoder som innebär att vi kan erbjuda högsta träffsäkerhet vid nyanställning. Vi är idag ca 380 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.Rekrytering och bemanning sker till alla branscher och nivåer för både små och stora företag.Vi söker nu en CRM- resurs till ett av våra kundföretag i Stockholm med huvudkontor beläget i Frösunda.Tjänsten är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Kontorsfixarna men arbeta ute hos vår kund.Uppdraget startar i augusti och varar i ca 3-4 månader. Som CRM- resurs kommer du att ha flertalet administrativa arbetsuppgifter.Arbetet innebär bland annat att; *ta fram listor och rapporter till sälj och marknad *följa upp marknadsaktiviteter (statistik) *göra selekteringar, urval och analyser *säkerställa datakvalitet *dataregistrering och uppdateringar *drifta CRM- processer *översätta dokument från engelska till svenska *skriva instruktioner Vi ser gärna att du har jobbat med liknade arbetsuppgifter på en marknadsavdelning sedan tidigare.Goda kunskaper i engelska, excel samt CRM- erfarenhet är ett krav.Utöver detta bör du vara en mycket van datoranvändare som bland annat har goda kunskaper i Officepaketet.Det är helt klart meriterande om du har erfarenhet av olika administrationssystem. Vi kommer att intervjua kandidater löpande och av den anledningen är du välkommen att skicka in dina handlingar omgående.

Sammanfattning

Liknande jobb


1 november 2024