CRM-Specialist

Arbetsbeskrivning

Som CRM specialist på Gina Tricot ansvarar du för att planera och leverera CRM-strategier och aktiviteter kring kundvård och lojalitetsprogram. Du kommer att planera och följa upp försäljningsmål och KPI:er för genomförda CRM-aktiviteter. I din roll övervakar du och maximerar customer lifetime value och löpande arbetar med strategier för att maximera lönsamheten. Som CRM-Specialist arbetar du aktivt för att våra CRM-processer förs ut i organisationen på olika avdelningar för att skapa ett tydligt genomgående kundfokus i hela organisationen. Du ansvarar för att skapa en kundklubb som har ett tydligt mervärde för våra medlemmar och vi har som målsättning att öka antalet medlemmar i de nordiska länderna.

Bakgrundskrav

- Mångårig erfarenhet av strategiskt CRM-arbete och CRM-system
- Har en akademisk examen inom system /statistik/ekonomi eller motsvarande
- Minst 3 års erfarenhet av CRM-/marknads-/kundanalys från detaljhandeln.
- IT och systemkunnig


Som person vill vi att du brinner för ditt arbete. Du är entreprenöriell och söker smarta lösningar. Du är lyhörd och hjälpsam och bidrar aktivt till ett bra samarbete med dina kollegor. Som person är du också målmedveten, strukturerad, flexibel och handlingskraftig. Det är även viktigt att du är duktig i din kommunikation både i tal och skrift.

Tjänsten avser heltid och är en tillsvidareanställning, med 6 månaders provanställning. (Start från augusti 2021) Din bas blir vårt huvudkontor i Borås.

Låter detta som något för dig? Skicka då in ditt CV och personliga brev så snart som möjligt, vi arbetar med löpande urval.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gina Tricot Sweden
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 april 2021
  • Ansök senast: 31 maj 2021

Liknande jobb


22 juni 2024

20 juni 2024

18 juni 2024