OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och bygga vidare på Balders framgångsresa?
Genom ett nyimplementerat system har vi byggt grunden för Balders hjärta, där ärenden flödar, säljande annonser skapas samt där vi tar tempen på hur våra fastigheter mår. Hjärtat pumpar idag men det ska bli större och innefatta fler processer och länder framöver. Hur snart kan bara du svara på!
Som ansvarig för Balders Dynamics-system arbetar du nära kärnverksamheten för att förstå och analysera behovet av systemstöd. Du ska i din roll ha överblick över hela lösningen och värdera verksamhetens önskemål. Du har förmågan att kunna föreslå förenklade sätt att lösa önskemål samt koppa dem samman med övrig funktionalitet i systemet.
Du hjälper till att koordinera, prioritera och arbetar proaktivt för att skapa bra lösningar. I rollen ingår också att fördela arbetsuppgifter och bevaka systemet för att kunna arbeta med strategiska åtgärder.
Varje stort ansvar börjar med förståelse. Initialt kommer du därför att lära dig verksamhetens alla hörn för att kunna bli så framgångsrik som möjligt. Huvudkontoret är beläget i Göteborg men det är möjligt att arbeta från ett annat av våra kontor som finns runt om i landet. En del tjänsteresor kan förekomma, främst inom Sverige. Du kommer att arbeta tight med gruppen för Dynamics och med övriga systemägare tillhörande de sammankopplade systemen.
Vad vi söker
För att passa för tjänsten behöver du ha goda kunskaper och praktisk erfarenhet inom affärssystem, där Dynamics är mycket meriterande. Du är van att arbeta enligt fastlagda processer och förstår vikten av dokumentation. Du behöver vara nyfiken och leta fel som vi sedan kan eliminera alternativt vända till en fördel i systemet.
Vi ser att du har ett antal års erfarenhet av Microsoft Dynamics och mer specifikt inom applikationerna Sales och Customer Services. Meriterande är också om du har erfarenhet inom fastighetsbranschen men detta kan vi annars lära dig.
Du trivs med att arbeta tillsammans med andra, är av naturen drivande och initiativrik med en fallenhet att analysera och arbeta lösningsorienterat.
Stämmer detta in på dig? Kommer du att kunna hjälpa oss att få hjärtat att bli större och starkare? Vi kommer att intervjua löpande så ansök därför gärna redan idag. Ansök dock senast den 30 november 2020. I din ansökan ber vi dig inkludera CV. Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterande chef Helena Axelsson på helena.axelsson@balder.se eller på 031 109575.
Vad händer efter att jag har skickat in min ansökan?
Nästa steg är sedan att du får ett mail med en länk med tillgång till våra rekryteringstester, som du sedan kan genomföra så fort du får möjlighet.
Hjärtligt välkommen med din ansökan!