CRM-specialist till globala Constructor!

CRM-specialist till globala Constructor!

Arbetsbeskrivning

Constructor söker en nyfiken och serviceinriktad kollega med gediget intresse för CRM!

Constructor är specialister på lagerinredning och marknadsför förvaring- och logistiklösningar för alla typer av lager. Bolaget levererar mer än bara produkter och kan också erbjuda ett komplett paket av tjänster inom lagersäkerhet som t.ex. ställagebesiktning, kurser och serviceavtal.

Constructor är en del av Gonvarri Material Handling, en ledande europeisk leverantör av förvaringslösningar för lagermiljöer. Du kommer att ingå i ett dotterbolag Constructor Shared Services som ansvarar för support och systemstöd.

Skulle du beskriva dig som en strategisk doer med god samarbetsförmåga? Är du även självgående och vågar ställa frågor? Då är det kanske just dig vi söker!

I ROLLEN KOMMER DU:

- Implementera och maximera effektiviteten i CRM. Du fungerar som förbindelse mellan anställda, kunder och CRM-programvaran och ser till att bolagets investering i dessa plattformar maximeras.

- Som CRM-ansvarig leder du processerna i CRM-systemet och ser till att det förs ut i hela verksamheten. Att följa upp att alla medarbetare är införstådda i systemen och hur kundinteraktionerna ska hanteras är avgörande för framgångsrik CRM på Constructor. Till din hjälp har du super-users i bolaget

- För att lyckas i rollen som CRM-ansvarig är det viktigt att kunna samarbeta och vara en mästare på kommunikation. Även kreativa färdigheter och förmågan att projektleda är viktigt för att utföra arbetet så effektivt som möjligt. Du kommer att leda CRM implementeringsprojekt och vara projektledande i detta arbete.

- I rollen förekommer resor internationellt, du kommer ha i snitt 1-2 resor i månaden.

VI ERBJUDER EN UTVECKLANDE TJÄNST DÄR DU..

- Får en plats i ett tillväxtorienterat, kompetent och prestigelöst team där god sammanhållning och ärlighet råder. Uppskattar du ödmjukhet i ett bolag har du kommit helt rätt.

- Kommer in i ett expansivt bolag med goda utvecklingsmöjligheter.

- Får vara med på en implementeringsresa av ny version CRM samt jobba med ständiga förbättringar.

- Får ta del av ett fantastiskt nätverk globalt och nationellt. Här finns gedigen kompetens och stor frihet under ansvar erbjuds.



VI SÖKER EN PERSON MED FÖLJANDE EGENSKAPER/ KUNSKAPER:

- Goda kunskaper i Microsoft Dynamics. Med fördel har du erfarenhet av Cloud och On-Prem från tidigare tjänster.

- Har god kommunikations- och presentationsförmåga: Flytande engelska och med fördel även svenska.

- Som person är du resultatinriktad och uppskattar att arbeta strategiskt. Du är självgående och tar ett stort eget ansvar för att uppfylla överenskommen målbild.

- Du har en vilja att alltid vara i framkant och vilja lära sig nya saker varje dag. Service är viktigt för dig. Är du även pålitlig och värdesätter att omge dig med likasinnade kollegor har du kommit helt rätt.

- Du har med fördel en relevant utbildning inom systemkunskap alternativt förvärvat motsvarande kunskaper genom din tidigare arbetslivserfarenhet.

PRAKTISKA DETALJER:

Start: Enligt överenskommelse men gärna så snart som möjligt!

Arbetstider: Heltid. Resor i tjänsten förekommer kontinuerligt.

Plats: Bergsjödalen, Göteborg.

Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Constructors önskemål är därför att alla frågor rörande tjänsten hanteras av A-Hub (https://www.a-hub.se/). Varmt välkommen för vidare frågor till agnes@a-hub.se Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A-hub
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 april 2022
  • Ansök senast: 15 maj 2022

Postadress

Sveavägen 141
Stockholm, 11346

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

21 november 2024