OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Att arbeta på Astra Tech innebär att vara delaktig i ett framgångsrikt företag.Vi är 2100 engagerade medarbetare som utvecklar, tillverkar och marknadsför dentala implantat samt avancerade sjukvårdsprodukter inom områdena urologi och kirurgi.Huvudkontoret finns i Mölndal och våra produkter marknadsförs genom 16 dotterbolag världen över samt går på direktexport via externa distributörer.Astra Tech, som ingår i AstraZeneca-koncernen, omsatte 3 miljarder SEK under 2007.Astra Tech arbetar med CRM-verktyget Salesforce.com.Verktyget fungerar som säljorganisationens portal till kunskap om befintliga och blivande kunder.Det används för att effektivisera försäljningsprocessen, öka effektiviteten i vår säljkår samt för att förbättra våra kundrelationer. ARBETET INNEBÄR att ge support och vidareutveckla vårt globala CRM-verktyg.Du kommer att ha ansvar för ett nätverk av CRM-administratörer över hela världen, vilka du kommer att stötta med bland annat avancerad systemsupport och kontinuerlig utbildning.I rollen ingår också att vara verksamhetens representant såväl internt som med leverantörers tekniska administratörer.VI SÖKER DIG som har erfarenhet av support och administration av affärssystem och CRM system.Ett avancerat användande av Excel är meriterande.Rätt person är utåtriktad, tycker om att hjälpa/instruera andra och sätter en ära i att ge god service.Förutom god dokumentationsförmåga behöver du också kunna uttrycka dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska.