OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Astra Tech arbetar med CRM-verktyget Salesforce.com.Verktyget fungerar som säljorganisationens portal till kunskap om befintliga och blivande kunder.Det används bl a för att optimera våra försäljningsprocesser, göra vår säljkår ännu effektivare samt för att underhålla våra kundrelationer. ARBETET INNEBÄR att tillsammans med vårt CRM-team underhålla och vidareutveckla vårt globala CRM-verktyg.Du kommer ansvara för kontakterna med vårt nätverk av lokala administratörer på våra dotterbolag runt om i världen.Du kommer i din roll stötta med bl a avancerad systemsupport, kontinuerlig utbildning, användaradministration samt skapande av rapporter för diverse analyser.I rollen ingår även att översätta verksamhetskrav till ny eller förbättrad funktionalitet, genomföra förstudier kring och implementera föreslagna förbättringar samt att dokumentera de anpassningar som Astra Tech gör av Salesforce.com. VI SÖKER DIG som är intresserad av samt har erfarenhet från support, administration och gärna användarutbildning gällande CRM eller ERP-system.Programmeringsbakgrund är inte ett krav men avancerat användande av Excel samt grundläggande kunskap om databashantering är meriterande.Rätt person är strukturerad, utåtriktad, tycker om att hjälpa andra samt brinner för att aktivt jobba med att genomföra förbättringar inom CRM.Då vi arbetar i en internationell miljö måste du kunna uttrycka dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska.