CS Commercial Support and Operations Coordinator

CS Commercial Support and Operations Coordinator

Arbetsbeskrivning

PURPOSE OF THE JOB:

The Commercial Support & Operations Coordinator is part of the Nordic Customer Satisfaction team and has a key role in securing and optimizing a qualitative ecommerce and promotions fulfilment and customer support. Main responsibility is to be the key contact point to the Commercial call center and the eCommerce Operations with the result to reach an enhanced customer journey and efficient customer service with high quality. POSITION IN ORGANISATION:
- CS Operations & CX Manager
- CS CX Manager
- Commercial Support & Operations Coordinator
KEY ACCOUNTABILITIES:
- Responsible for the escalations coming in from customer support via tickets are managed.
- Escalating to other eCom stakeholders if necessary.
- Oversee the daily Call center operations and follow up in KPI targets
- Involved with forecasting of expected incoming customer contacts
- Planning for campaigns and launches together with Logistics and Customer Support
- Making sure customer support are up to date regarding campaigns and launches, both external and Samsung internal campaigns
- Responsible for ensuring training material and processes at call center are up to date.
- Point of contact for other eCom stakeholders within the organization. Working closely with Digital, Logistics, Finance, VOC, and others.
- Updating processes connected to customer support and planning for future process changes
- Pro-actively work with identifying issues related to customer journey

LIAISONS:

- Call center
- Customer Support team
- Logistics team
- Finance team
- Legal team
- Process support team
- Sales
- Platform providers
(In addition to the Nordic ecommerce team.) EXPERIENCE:
- Preferably earlier experience from eCommerce and Call Center operations.
SKILLS & ATTRIBUTES:
- Fluent in English
- Knowledge of other Nordic languages is a merit
- Experience from Jira, Klarna merchant and SAP is a merit
- eCommerce logistics experience
- Customer service experience, previous Contact Center experience is a merit
- Strong power of initiative
- Attention for details
- Problem solving (“see” solutions)
- Well-presented and professional
- Flexible
- Good communication skills

Om Oss

Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen tillsammansmed Veddesta Distribution, Veddesta Transport, Multi Logistik och Rekryteringsstyrkan.

Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.

Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.

Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Vi söker nu för vår uppdragsgivare Samsung Electronic Nordic AB:s räkning en CS Commercial Support and Operations Coordinator för omgående tillsättning, uppdraget är på två år med stor möjlighet till förlängning.

Placeringen är på Samsungs nordiska huvudkontor i Kista Science City.

Sammanfattning

Liknande jobb


20 december 2024

Kvalitetsutvecklare

19 december 2024

Samordnare till Samordningskansli

Samordnare till Samordningskansli

19 december 2024