OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The CS KPI Controller is responsible for control, analyze and coordinate Repair Speed KPI within Customer Satisfaction department. Daily communicate with service partners for operational efficiency on Repair Speed KPI. POSITION IN ORGANISATION:
- CS Operations & CX Manager
- CS Control & Development Manager
- CS KPI Controller
KEY ACCOUNTABILITIES:
- Manage and monitor the daily work for repair speed KPI.
- Training ASC´s(Service workshops) in ways of KPI related topics.
- Completing reports
- Be able to present in monthly meetings
- Ad-hoc / business critical reporting
- Database management
- Collaborate with partners (external) as well as internal staff with maintaining or creating new reports.
- Regularly analyze data, create and lead action plans for improvement.
- Forecasting service volumes and follow up on service network efficiency through analyze and reporting
LIAISONS:
- External: Service centers, dealers and distributors in the Nordic region. Samsung European Customer Center (ECC).
- Internal: Finance department, Legal and Sales departments as well as Service department
- Customer Satisfaction Managers
QUALIFICATIONS REQUIRED:
- College Electronics, technical as well as administration.
- Preferably SAP knowledge
- Administration / Database experience
- Creating and altering databases
- Report outtakes with presentations
- Data analytical skills
- Fluent in English. Knowledge of other Nordic languages is a merit.
- Experience from programing is not required but is a merit.
- SQL/Python knowledge.
- Advanced skills in Excel
EXPERIENCE:
- Customer service/administration experience from the industry or logistics, or combination of both, is preferred.
- School with educational program - data knowledge and programing skills is seen as a preferred candidate.
SKILLS & ATTRIBUTES:
- Fluent in English
- Fluent in one Nordic language
- Strong power of initiative
- Attention for details
- Problem solving (“see” solutions)
- Well presented and professional
- Flexible
- Good communication skills
- Service minded but with the ability to say no if needed
- Good organizational skills
- Team player
- Analytical
Vad kan vi erbjuda?
Bemanningsstyrkan är ett personligt företag där vi alla är kollegor oavsett var vi har vår fysiska arbetsplats.
Vi kan erbjuda dig runt trettio kollegor som är placerade hos Samsung och i normala fall är din konsultchef är på plats minst två gånger per vecka för att hjälpa dig medfrågor och funderingar.
Vi erbjuder marknadsmässig månadslön, friskvårdsbidrag och allt som ingår i vårt kollektivavtal.
Utöver det så har vi regelbundet gemensamma sammankomster där alla från Bemanningsstyrkan träffas.Känner du att ovanstående stämmer in på dig och att du vill bli en del av Samsung och Bemanningsstyrkans team så tveka inte att skicka in din ansökan.
Rollen är ett konsultuppdrag på två år med start ASAP med god chans till förlängning.
Du hyrs ut via oss på Bemanningsstyrkan men arbetar 100% på Samsung.
Platsen ska tillsättas omgående och intervjuer sker fortlöpande.Varmt välkommen med din ansökan som ska innehålla:
- CV samt personligt brev på engelska
- Startdatum/information om eventuell uppsägningstid
- Löneanspråk
/ Linda Gumussoy Konsultchef Bemanningsstyrkan